Prie praplatintų arkų suderinti naujo slenksčiai ir visiškai nauji priekinis ir galinis buferiai, kurių formos pakeistos taip, kad atitiktų ekstremalų dizainą. Galinėje automobilio dalyje atsirado didesnis spoileris, kuris, beje, buvo integruotas į galinį buferį.
Nors „Novitec“ specialistų pakeitimai, neabejotinai, didina vizualinę agresiją, šios išplėstos arkos taip pat leidžia sumontuoti platesnius kaltinius ratlankius, kurių skersmuo siekia 21 ir 22 colius. „Novitec“ teigia, jog šis patobulinimas yra daugiausiai estetinis, tačiau galimybė sumontuoti gerokai platesnes priekines ir galines padangas pagerina automobilio sukibimą ir trauką.
Kalbant apie našumą, „Novitec“ specialistams užsimanius sumontuoti naują išmetimo sistemą, kurioje yra ne toks masyvus katalizatorius, variklio pajėgumas išaugo 39 arklio galiomis ir 39 Nm. Be to, naujoji išmetimo sistema buvo pagaminti iš nerūdijančio plieno, o „Inconel“ išmetimo vožtuvų valdymo sistema užtikrina dar griausmingesnį garso takelį.
Bendra benzininio variklio galia siekia 830 arklio galių ir 751 Nm. To pilnai pakanka automobilį priversti iki 100 km/val. įsibėgėti per 2,8 sekundės ir pasiekti 350 km/val. maksimalų greitį. Nors ant popieriaus lapo pokyčiai tarp standartinio ir patobulinto modelio atrodo nežymūs, tačiau emocijų suteikiamas pliūpsnis, ko gero, bus akivaizdus.
„Novitec“, kaip bebūtų keista, nesiruošia paskelbti automobilio kainos viešai. Norėdami sužinoti kiek kainuoja šis velniškai greitas rodsteris, iš pradžių turėsite suraityti laiškelį „Novitec“ atstovams. Vis dėlto, verta pažymėti, jog „Novitec“ planuoja pagaminti tik 18 šio automobilio egzempliorių.