„Ferrari SF90 Spider“, daugeliu atvejų, priklauso visiškai kitai automobilių lygai. Įprastai, iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai pateikiami taip, jog jų vairuotojams padėtų tausoti gamtą, sumažinti išlaidas degalams, tačiau „Ferrari“ hibridas atlieka visiškai kitą funkciją.
Itališkus automobilius puikiai pažįstantys „Novitec“ specialistai, puikiai suprasdami kokią emociją teikia „SF90 Spider“, hibridiniam „Ferrari“ atliko keletą ne visai subtilių pokyčių, kurie tikrai patiks tiems, kam standartiniai automobiliai nėra priimtini.
Tad kokius pokyčius atliko „Novitec“? Pirmiausia susitelkime į variklį – 4,0 litrų, 8 cilindrų benzininę širdį, kuri dabar išvysto 109 arklio galiomis daugiau. Šią, ganėtinai didelę porciją automobilis įgavo po to, kai „Novitec“ sumontavo naują, didesnio našumo išmetimo sistemą. Nauja išmetimo sistema komplektuojama su aktyviais vožtuvais, kuriuos galima valdyti rankoje laikant savo išmanųjį telefoną.
Nors šis „Ferrari“ taip pat turi net tris elektros variklius, tačiau „Novitec“ specialistai nesiryžo imtis modifikacijų, kurios pakoreguotų jų galią ar veikimą. Kita vertus, vargu ar pažvelgus į bendrą hibridinės pavaros galią norėtųsi sakyti, jog automobiliui trūksta galios.
1109 arklio galias generuojanti hibridinė pavara dabar leidžia šiam „Ferrari“ kabrioletui iki 100 km/val. spurtuoti vos per 2,4 sekundės bei pasiekti maksimalų 340 km/val. greitį.
Kalbant apie vizualinius patobulinimus – jų čia tikrai netrūksta. „Novitec“ brangiausią „Ferrari“ kabrioletą aprūpino anglies pluošto aksesuarais, kurie suteikia „SF90 Spider“ automobiliui agresyvesnę išvaizdą bei padeda sukurti didesnę prispaudžiamąją jėgą važiuojant dideliu greičiu, pagerina stabilumą ir valdymą.
Galiausiai, superautomobilis dėvi 21 colio „Vossen“ ratlankius, kurie puikiai papildo iš anglies pluošto pagamintus priedus, dėl kurių šis „Ferrari“ trauks kiekvieno praeivio dėmesį, net ir superautomobilių prisotintame Monake.