2007 m. gegužės 28 d. Oslo metro linijomis pradėjo riedėti ekonomiški ir aplinką tausojantys traukiniai. Tarptautinės technologijų ir inovacijų kompanijos "Siemens" sukurti traukiniai vartoja 30 proc. mažiau energijos už tuos, kurie dabar važinėja Norvegijos sostinės metro linijomis, o beveik 95 proc. šių traukinių gamybai naudojamų medžiagų pasibaigus traukinio eksploatacijai bus galima perdirbti.
Naujieji metro traukiniai padeda sutaupyti tiek energijos, nes stabdant juos elektrinė pavarų sistema perjungiama į generatoriaus režimą, o nesunaudota elektra gražinama į elektros tinklą. Jų kūrėjai itin daug dėmesio skyrė ekologiškumui, todėl projektuojant juos buvo stengtasi išvengti aplinką teršiančių medžiagų ir naudoti jas kuo lengvesnes: vagonų karkasai pagaminti iš lengvasvorio aliuminio – kuo traukinys lengvesnis, tuo mažiau energijos jis suvartoja įsibėgėdamas.
Pagal sukurtą naujojo metro traukinio koncepciją 85 proc. traukinio dalių, pasibaigus traukinio eksploatacijai, bus galima fiziškai pritaikyti kitose srityse, o likusius 10 proc. – perdirbti. "Siemens" transporto sistemų inžinieriai naujuosius traukinius pritaikė ir ypatingai šaltoms norvegiškoms žiemoms. Modulinis traukinio dizainas leis itin lengvai pakeisti ar taisyti traukinio detales ir taip taupyti kaštus. Traukinių dizainą kūrė "Porsche Design" studija.
Iš viso Oslo metro važinės 63 ekonomiški ir aplinką tausojantys traukiniai su 189 vagonais. Traukinių ilgis 54,34 metrai, svoris – 94 tonos, maksimalus greitis – 70 kilometrų per valandą. Per mėnesį miestą pasiekia vidutiniškai du nauji traukiniai. Visi "Siemens" gamykloje Vienoje, Austrijoje, įrenginėjami traukiniai Norvegijos sostinę turėtų pasiekti iki 2009 vasaros.