• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norvegijos duomenų apsaugos agentūra antradienį pranešė, kad socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ savininkei „Meta“ pradės skirti beveik 100 tūkst. JAV dolerių (91 tūkst. eurų) per dieną baudą už nepaisomą draudimą naudoti naudotojų asmeninę informaciją tikslinei reklamai.

Norvegijos duomenų apsaugos agentūra antradienį pranešė, kad socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ savininkei „Meta“ pradės skirti beveik 100 tūkst. JAV dolerių (91 tūkst. eurų) per dieną baudą už nepaisomą draudimą naudoti naudotojų asmeninę informaciją tikslinei reklamai.

REKLAMA

Norvegijos priežiūros institucija „Datatilsynet“ pareiškė, kad nuo rugpjūčio 14 dienos „Meta“ bus baudžiama 1 mln. kronų (97 tūkst. JAV dolerių, 88,3 tūkst. eurų) bauda per dieną.

„Datatilsynet“ tarptautinio skyriaus vadovas Tobiasas Judinas sakė, kad bauda yra susijusi su liepos 14 dieną priimtu sprendimu, kuriuo agentūra laikinai „uždraudė elgesiu grindžiamą reklamą „Facebook“ ir „Instagram“.

„Meta“ elgesiu grindžiama reklama yra susijusi su įkyriu naudotojų stebėjimu, o tai daro neigiamą poveikį jų teisei į duomenų apsaugą ir informacijos laisvę“, – naujienų agentūrai AFP elektroniniu paštu atsiųstame laiške pažymėjo T. Judinas ir pridūrė, kad šiose platformose yra daug pažeidžiamų grupių, tokių kaip „jaunimas, vyresnio amžiaus žmonės ir žmonės su pažinimo sutrikimais“.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip pat esame susirūpinę, kad reklamos tikslais gali būti naudojami neskelbtini asmens duomenys. Todėl nustatėme, kad „Meta“ praktika prieštarauja duomenų apsaugos teisės aktams", – paaiškino T. Judinas.

REKLAMA

„Datatilsynet“ apie draudimą paskelbė liepos 17 dieną ir tuomet sakė, kad „Meta“ turi iki rugpjūčio 4 dienos imtis taisomųjų priemonių.

„Priverstinė bauda skiriama, nes „Meta“ dar nesilaiko mūsų draudimo“, – pažymėjo T. Judinas.

Socialinės žiniasklaidos milžinė praėjusią savaitę pranešė, kad ketina prašyti naudotojų Europos Sąjungoje, Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Šveicarijoje sutikimo, prieš leisdama tikslinę reklamą savo tinkluose.

Europos reguliavimo institucijos sausį atmetė ankstesnį teisinį pagrindą – vadinamąjį teisėtą interesą, – kuriuo „Meta“ teisino naudotojų asmens duomenų rinkimą tikslinei reklamai.

T. Judinas teigė, kad tai buvo „teigiamas pokytis, tačiau asmens duomenys ir toliau tvarkomi neteisėtai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų