Pažindami juos suprasite, kokios yra darbuotojų stipriosios pusės, o jas žinodami jūs tik laimėsite. Be to, patys darbuotojai, nuolatos ar dažnai bendraudami su savo vadovu, jaus dar didesnę atsakomybę, dirbs našiau – ir tai tik dar labiau juos motyvuos darbui.
Intensyviai bendradarbiaujant su kolegomis pokalbio metu išryškės ir darbuotojų lūkesčiai, jausite jų nuotaikas. Todėl reaguodami į juos, galėsite formuoti stiprią ir motyvuotą komandą.
Be to, darbuotojai, žinodami, kad į jų nuomonę yra atsižvelgiama kartu jaus ir didesnę atsakomybę už savo veiksmus. Štai galima pateikti paprastą pavyzdį, kaip tai veikia. Pardavimų vadybininkų klientai paklausia, kaip reikia integruoti dvi technologijas į veikiančią sistemą. Komanda jau turi didelę patirtį dirbant su abiem technologijomis, tačiau žino, kad šios technologijos kartu nedirba gerai. Jie negali pateikti kitų alternatyvių sprendimų. Žinoma, kiekvienas projektas atspindi įmonės vertybes. Be to, kiekvienas iš dviejų projektų ilgalaikėje perspektyvoje atsieis labai daug išlaidų ir jis tiesiog neapsimokės. Tuomet pardavimų vadybininkas pasirenka tiesiog paaiškinti klientams, kodėl jų įmonė nusprendė nepasiūlyti apskritai jokio varianto.
Žinoma, klientai pirma nusivilia, tačiau galiausiai jie supranta problematišką padėtį ir įvertina tokį pardavimo vadybininko sprendimą. Taip užtikrinamas glaudus ryšys tarp klientų ir darbuotojų. Be to, kyla ir pačios įmonės reputacija.