• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skrydžio palydovas atskleidė slaptas taisykles, susijusias su įgulos iškvietimo mygtuku, esančiu virš jūsų sėdynės, įskaitant ir tai, kokiais atvejais jo geriau niekada nespausti. Kelionių ekspertas paragino keleivius nesijaudinti iškviečiant stiuardą, tačiau pirmiausia reikia atsižvelgti į keletą veiksnių. Mateuszas Maszczysnkis, kuris oro linijose dirba daugiau nei 15 metų, atskleidė kai kuriuos šio mygtuko naudojimo etiketo principus.

Skrydžio palydovas atskleidė slaptas taisykles, susijusias su įgulos iškvietimo mygtuku, esančiu virš jūsų sėdynės, įskaitant ir tai, kokiais atvejais jo geriau niekada nespausti. Kelionių ekspertas paragino keleivius nesijaudinti iškviečiant stiuardą, tačiau pirmiausia reikia atsižvelgti į keletą veiksnių. Mateuszas Maszczysnkis, kuris oro linijose dirba daugiau nei 15 metų, atskleidė kai kuriuos šio mygtuko naudojimo etiketo principus.

REKLAMA

Kaip žino dažnai skraidantys keleiviai, šis mygtukas paprastai būna virš sėdynės, šalia skaitymo lemputės ir ventiliatoriaus valdiklių. Jį paspaudus, jūsų sėdynių eilėje užsidega lemputė ir pasigirsta švelnus tonas, įspėjantis lėktuvo salono įgulos narius, kad jums reikia pagalbos, skelbia portalas „The Sun“.

Viskas priklauso nuo kai kurių aplinkybių

Kai kuriems poilsiautojams tapo tabu spausti šį mygtuką, jei tai nėra būtina, nes bijoma trukdyti stiuardams, tačiau Mateuszas paaiškino, kodėl taip neturėtų būti.

REKLAMA
REKLAMA

Kelionių svetainei „Paddle Your Own Kanoo“ jis sakė: „Kažkaip atsidūrėme situacijoje, kai pramonėje tapo įprasta, kad iškvietimo mygtuką reikia spausti tik ekstremaliais atvejais. Nėra taip, kad ši politika būtų kur nors užrašyta“.

REKLAMA

„Tačiau neoficialiai skrydžių palydovai pageidautų, kad iškvietimo mygtukas būtų spaudžiamas tik išties ekstremaliu atveju. Tai nereiškia, kad susidursite su neigiama reakcija. Kai kurie skrydžio palydovai mielai padės. Kiti, deja, mažiau“, – pridūrė jis.

Jis sakė, kad svarbiausias veiksnys iš esmės priklauso nuo oro linijų bendrovės, su kuria keliaujate.

Jis teigė, kad JAV oro linijų bendrovių darbuotojai paprastai nepritaria šio mygtuko naudojimui ne skubios pagalbos atveju, o jų kolegos iš Azijos oro linijų bendrovių yra daug palankiau nusiteikę.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat gali būti svarbu, kokia klase keliaujate, nes pirmoje ir verslo klasėje tikimasi aukštesnio aptarnavimo lygio.

Kada mygtuko geriau nespausti?

Vis dėlto Mateuszas nurodė keletą atvejų, kai niekada nereikėtų spausti šio mygtuko.

Jis tęsė: „Bet kuriame skrydžio etape yra momentų, kai paspaudus mygtuką jūsų prašymas gali būti praleistas arba į jį gali būti žiūrima labai skirtingai. Pavyzdžiui, riedant, kylant ir leidžiantis skrydžio palydovai dirba „saugos režimu“ ir tuo metu nesprendžia paslaugų prašymų. Šiais kritiniais skrydžio etapais įgulos iškvietimo mygtuką iš tikrųjų reikėtų spausti tik gyvybės ar mirties atvejais“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mateuszas iškėlė klausimą: „Ar tikrai per trumpą vienos valandos skrydį reikia kelis kartus spausti iškvietimo lemputę?“

„Gali būti labai rimta priežastis, dėl kurios jums reikia tai padaryti, tačiau esmė ta, kad, išskyrus tikrai neatidėliotinus atvejus, turėtumėte nespausti iškvietimo mygtuko, ypač kai skrydžio palydovai skuba tokių trumpų skrydžių metu“, – teigė vyras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų