Kuo naujesnis automobilis, tuo sudėtingesnis jo taisymas? Pažvelgus į daugybę pavyzdžių, susidaro įspūdis, jog tai yra visiška tiesa. Todėl nereikėtų stebėtis, jog kiekvienas gamintojas norėdamas priversti automobilio savininką atvykti į oficialų servisą, sugalvoja įvairiausių būdų.
Tarp daugybės automobilių, kurie pasižymi tik jiems būdinga konstrukcija ir netradiciniams sprendimams, britiškų visureigių gamintoja „Land Rover“ gali pasigirti, jog laikosi ilgamečių tradicijų ir beveik visus visureigius gamina ant rėminės konstrukcijos. Praėjusios kartos „Range Rover“ ir didysis „Discovery“ visureigiai buvo sukurti pasinaudojus rėminę konstrukciją. Kaip ir „Toyota Land Cruiser“, taip ir britiški visureigiai turi kėbulą, kuris nėra integruotas į važiuoklę. Po keletos darbingų valandų, kėbulą galima nuimti ir padėti nors į trofėjų lentyną.
Rėminė konstrukcija turi savų privalumų ir trūkumų. Rėminė konstrukcija puikiai tinka visureigiams, kurie didžiąją laiko dalį praleidžia ne ant asfalto, bet miškuose, smėlynuose, pelkėse. Tačiau norint pakeisti rimtesnį komponentą - susidursite su tam tikra problema.
Bent jau „Range Rover“ automobiliuose, kai kurie variklio komponentai pasiekiami tik nukėlus visureigio kėbulą. Pavyzdžiui? Norint pakeisti turbiną. Jeigu ši detalė išeina iš rikiuotės, būkite pasiruošę ilgam atsisveikinti su automobiliu, nes pasak „
Allinoneblog“ specialistų, toks darbas užtruktų maždaug vieną savaitę.
D.Britanijoje įsikūrusių dirbtuvių dėka galėsite pamatyti kaip vyksta „Range Rover“ kėbulo nuėmimo procesas. Priekiniai ir galiniai žibintai, buferiai, elektros instaliacija ir net degalų bakas turi būti nuimtas norint atskirti „Range Rover“ kėbulą nuo važiuoklės.
VIDEO
REKLAMA
REKLAMA