Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Gausų sekėjų skaičių turintis Norbe puikiai žino kaip pradžiuginti savo gerbėjus. Pamirškite įvairiausius eksperimentus ar vaizdus iš varžybų. Daugiausiai dėmesio nuolatos sulaukia
Norbes garaže tūnantys projektai.
Šiandien atėjo metas iš arčiau susipažinti su projektu apie kurį buvo kalbama ne vieną mėnesį.
Atidžiai vaikino veiklą sekantys automanai turėtų prisiminti, jog šis 3 serijos
BMW į garažą atvyko tikrai ne pačios geriausios būklės. Tai pripažįsta ir pats Norbe.
„Automobilį nupirkau pusiau išardytą, pusiau surinktą, ir vat dabar prikėlėm jį į naują gyvenimą“, – pasakoja Norbe.
Ne vieną automobilį išrinkęs ir surinkęs automobilių entuziastas taip pat atskleidžia, jog štai šis „E30“, bent jau kol kas, tikrai nebus naudojamas įvairiose varžybose. To priežastis – per silpnas variklis.
Šiuo metu variklio skyriuje stūkso visiems puikiai pažįstama „plyta“, tad norint būti konkurencingu, reikėtų keisti ne tik variklį, bet ir galinę važiuoklę. Vis dėlto, tai nereiškia, jog šis automobilis niekada neslys šonu ir jis tiesiog stovės šiltame garaže.
Tad kol labai stipriai neišsiplėtėme, leiskite apie projektą papasakoti pačiam Norbertui.
Gausų sekėjų skaičių turintis Norbe puikiai žino kaip pradžiuginti savo gerbėjus. Pamirškite įvairiausius eksperimentus ar vaizdus iš varžybų. Daugiausiai dėmesio nuolatos sulaukia
Norbes garaže tūnantys projektai.
Šiandien atėjo metas iš arčiau susipažinti su projektu apie kurį buvo kalbama ne vieną mėnesį.
Atidžiai vaikino veiklą sekantys automanai turėtų prisiminti, jog šis 3 serijos
BMW į garažą atvyko tikrai ne pačios geriausios būklės. Tai pripažįsta ir pats Norbe.
„Automobilį nupirkau pusiau išardytą, pusiau surinktą, ir vat dabar prikėlėm jį į naują gyvenimą“, – pasakoja Norbe.
Ne vieną automobilį išrinkęs ir surinkęs automobilių entuziastas taip pat atskleidžia, jog štai šis „E30“, bent jau kol kas, tikrai nebus naudojamas įvairiose varžybose. To priežastis – per silpnas variklis.
Šiuo metu variklio skyriuje stūkso visiems puikiai pažįstama „plyta“, tad norint būti konkurencingu, reikėtų keisti ne tik variklį, bet ir galinę važiuoklę. Vis dėlto, tai nereiškia, jog šis automobilis niekada neslys šonu ir jis tiesiog stovės šiltame garaže.
Tad kol labai stipriai neišsiplėtėme, leiskite apie projektą papasakoti pačiam Norbertui.