Bendrovė „Nokia“, pateikusi JAV rinkai savo išmanųjį telefoną „Nokia Lumia 900“, valdomą „Windows Phone“ operacinės sistemos, pasirinko agresyvią rinkodaros strategiją.
Tuo tikslu ji sukūrė interneto svetainę „Smartphone Beta Test“, kurioje buvo paskelbti vaizdo siužetai, išjuokiantys „iPhone“ ir „Android“ telefonų trūkumus. Viename iš jų šaipomasi iš „mirtino apglėbimo“: taip buvo pavadintas „iPhone 4“ telefono defektas, kuomet dėl blogos vidinės antenos konstrukcijos laikant telefoną delne pablogėdavo ryšys. Buvęs „Apple“ vadovas S. Jobsas, išaiškėjus šiam defektui, susierzinęs pareiškė, kad „iPhone 4“ savininkai nemoka jo teisingai laikyti.
Dar vienas videosiužetas pašiepia „iPhone 4“ ir „iPhone 4S“ stiklinio korpuso trapumą: esą jei netyčia telefonas išslystų iš rankos, teks keisti brangų stiklą arba pirkti naują. Trečiasis filmukas pabrėžia organinius šviesos diodų ekranus (OLED) turinčių „Android“ išmaniųjų telefonų silpnybę: esą tokie ekranai saulės šviesoje išblunka.
Šios „Nokia“ reklaminės kampanijos tikslas aiškus – bendrovė siekia įteigti, kad ir „Apple“, ir kiti išmaniųjų telefonų gamintojai jau daugelį metų vietoj išbaigtų produktų vartotojams neva siūlė bandomąsias jų versijas, paversdami juos „beta“ testuotojais, padedančiais išsiaiškinti svarbiausius trūkumus ir technines problemas. Žiūrovams bandoma įpiršti mintį, neva „Nokia Lumia 900“ yra išbaigtas produktas, kuriame jokių trūkumų nėra.