2010 m. rudenį pasirodęs „Nissan Juke“ jau spėjo įrodyti, jog yra dar vienas sėkmingas „Nissan" kompanijos kūrinys po „Qashqai“. Nuo prekybos pradžios šiuo modeliu Šiaurės Europos šalyse jau parduota apie 9800 „Nissan Juke" automobilių, iš jų net 1900 vnt. Baltijos šalyse.
2012 m. Latvijoje „Juke" buvo pirmas pagal populiarumą krosoveris ir užėmė antrąją vietą visoje lengvųjų automobilių rinkoje. 2013 metų sausio ir vasario mėnesiais kas antras parduotas crossover buvo „Nissan“ modelis, o lengvieji visureigiai „Juke“ ir „Qashqai“ sudarė 47,4 proc. visos kompaktiškų SUV klasės modelių rinkos Baltijos šalyse.
Neseniai pasirodė visiškai nauja „Nissan“ perkamiausio kompaktiško crossover modelio „Juke" versija „n-tec". Modelis išsiskiria pažangiomis technologijomis, kurių centre puikuojasi naujos kartos „Nissan Connect" sistema, dabar turinti platesnį 5,8 colio spalvotą jutiklinį ekraną. Ji sujungia palydovinę navigacijos įrangą su „Bluetooth“ sąsaja mobiliesiems telefonams ir muzikos grotuvams prijungti.
Taip pat šį modelį puošia nauji 18 colių juodos ir sidabro spalvų lengvojo lydinio ratlankiai. „Juke n-tec“ galima lengvai atpažinti iš juodų blizgančių centrinių šoninių statramsčių ir veidrodėlių gaubtų. Specialios serijos „Juke“ modelio kėbulas gali būti dažomas bet kuria iš aštuonių „Juke“ siūlomų spalvų. Motociklo kuro baką primenančios centrinės konsolės apdaila „Juke n-tec“ modeliuose yra anglies juodumo spalvos.
„Juke n-tec“ modeliai sukurti „Acenta" komplektacijos pagrindu. Taigi jiems būdingos visos variklių ir transmisijų kombinacijos. Siūlomi trys galios agregatai − vienas dyzelinis ir du benzininiai. Dyzelinį modelį varo 110 AG 1,5 l „dCi" variklis, komplektuojamas su šešių pavarų mechanine transmisija. Benzininių variklių asortimentą sudaro du 1,6 l galios agregatai. Tai atmosferinis 117 AG variklis ir itin efektyvus bei kompaktiškas 190 AG keturių cilindrų galios agregatas su „DIG-T" technologija, t. y. su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi.
Priekiniais ratais varomi modeliai su „DIG-T“ varikliu komplektuojami su mechanine šešių pavarų dėže, o varomi keturiais ratais - su „Nissan Xtronic M-CVT“ automatine transmisija, turinčia šešių pavarų mechaninį režimą. Modeliams su „DIG-T“ varikliais būdingos dvi skiriamosios savybės - platus išmetimo vamzdžio antgalis bei juodos spalvos lubų apdaila automobilio viduje.
Naujojo modelio važiuoklė turi integruotą sukimo momento nukreipimo sistemą, kuri pakoreguoja nepakankamą pasukimą posūkiuose. Visose keturiais ratais varomose versijose komplektuojama daugiasvirtė galinės pakabos sistema, o modelių su dviem varomaisiais ratais gale montuojamas torsioninis strypas.
Į standartinės įrangos sąrašą įtraukta važiavimo atbuline eiga vaizdo kamera su spalvotu ekranu, valytuvai su lietaus jutikliais, automatiniai dieniniai žibintai, priekiniai rūko žibintai, oda trauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtis, automatinė klimato kontrolės sistema bei garso aparatūra su „Bluetooth" sąsaja ir USB jungtimi.