• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ko gero geriausias automobilis per pastaruosius 25 metus - susipažinkite, Mazda RX-7!
Dabar, kai tviskantys Subaru BRZ ar Scion FR-S/Toyota GT-86 jau keliauja pas dilerius, o klientai nekantraudami laukia šių modelių, norėtume prisiminti vieną japonišką automobilį, kuris savo šeimininkams suteikė begales puikių emocijų.  Tiek senoji Mazda RX-7, tiek naujieji "bolidai" yra varomi galu ir yra sukurti tam, kad daugeliui, palyginti, nebrangiai būtų galima įpirkti tikrąjį aukštos kokybės vairavimo malonumą.
Tačiau naujųjų BRZ ar FR-S ir RX-7 panašumų nėra daug. Mazda RX-7 turėjo rotorinį variklį, kuris buvo įmontuotas šiek tiek tolėliau nuo priekinės ašies (link automobilio centro). Šio variklio techninės bei dizaino charakteristikos buvo ir išlieka unikalios. Pirmoji Mazda RX-7 karta buvo pradėta gaminti 1978 metais ir jos gamyba tęsėsi iki 1985 metų. Šių automobilių variklių gamą sudarė du varikliai: 1,1-litro 100ag bei 1.3-litro 135ag. Tuometinės RX-7 brošiūros skelbė, kad automobilis nuo 0km/h iki 80km/h įsibėgėdavo vos per 6,3 sekundės ir pasiekdavo 192km/h maksimalų greitį (1978-1985 metais šie skaičiai buvo stulbinantys!).
Pirmosios kartos RX-7 turėjo tobulai paskirstytą svorį (svoris buvo paskirstytas 50/50 priekiui ir galui), o bendra automobilio masė nesiekė net 1200 kilogramų. Automobilio valdymas buvo tobulas, o pardavimai labai dideli - vien pirmos klasės RX-7 pasaulyje buvo parduota 475 000 vienetų.










Antros kartos RX-7 buvo išleistas 1986 metais, o jo stilistika buvo stipriai įtakota Porsche 944 modelio. Šis "nusižiūrėjimas" buvo ne atsitiktinis. Mazda inžinieriai taip elgtis nusprendė po to kai JAV ištyrė savo potencialius klientus bei kitų sportinių automobilių gamintojų rinką. Tuo metu Porsche 944  pardavimai buvo puikūs tad lygiuotis į šį automobilį nusprendė ir Mazda. Stebėtinai galingą "širdį" Mazda nusprendė montuoti išskirtinai JAV rinkoje parduodamiems antrosios kartos RX-7. Šis turbokompresorinis rotorinis variklis išvystė net 182ag. Paprastesnis buvo 146ag variklis, kuris buvo komplektuojamas visame pasaulyje.






Trečioji karta buvo išleista 1992 metais ir buvo gaminama visą sekantį dešimtmetį. Automobilis pasižymėjo ne tik puikiomis naujo dizaino kėbulo linijomis, bet ir buvo pirmasis Japonijoje masinę gamybą pasiekęs modelis su dviejų turbokompresorių sistema. Viską akivaizdžiai pasako skaičiai - 1,3-litro "varikliukas" turėjo 252ag (2002 metais galia buvo padidinta iki 276ag). 1993 metais daugybė žurnalų skyrė apdovanojimus Mazda RX-7 modeliui ir netgi pripažino, kad šis automobilis yra geresnis už Dodge Viper. Šio automobilio charakteristikos bei valdymas kelyje buvo laikomos aukščiausio pasaulinio lygio. Neveltui visų trijų kartų RX-7 atstovai pasiekė didžiules aukštumas autosporte, tarp jų - Le Mans bei Daytona lenktynėse.





Ko gero geriausias automobilis per pastaruosius 25 metus - susipažinkite, Mazda RX-7!
Dabar, kai tviskantys Subaru BRZ ar Scion FR-S/Toyota GT-86 jau keliauja pas dilerius, o klientai nekantraudami laukia šių modelių, norėtume prisiminti vieną japonišką automobilį, kuris savo šeimininkams suteikė begales puikių emocijų.  Tiek senoji Mazda RX-7, tiek naujieji "bolidai" yra varomi galu ir yra sukurti tam, kad daugeliui, palyginti, nebrangiai būtų galima įpirkti tikrąjį aukštos kokybės vairavimo malonumą.
Tačiau naujųjų BRZ ar FR-S ir RX-7 panašumų nėra daug. Mazda RX-7 turėjo rotorinį variklį, kuris buvo įmontuotas šiek tiek tolėliau nuo priekinės ašies (link automobilio centro). Šio variklio techninės bei dizaino charakteristikos buvo ir išlieka unikalios. Pirmoji Mazda RX-7 karta buvo pradėta gaminti 1978 metais ir jos gamyba tęsėsi iki 1985 metų. Šių automobilių variklių gamą sudarė du varikliai: 1,1-litro 100ag bei 1.3-litro 135ag. Tuometinės RX-7 brošiūros skelbė, kad automobilis nuo 0km/h iki 80km/h įsibėgėdavo vos per 6,3 sekundės ir pasiekdavo 192km/h maksimalų greitį (1978-1985 metais šie skaičiai buvo stulbinantys!).
Pirmosios kartos RX-7 turėjo tobulai paskirstytą svorį (svoris buvo paskirstytas 50/50 priekiui ir galui), o bendra automobilio masė nesiekė net 1200 kilogramų. Automobilio valdymas buvo tobulas, o pardavimai labai dideli - vien pirmos klasės RX-7 pasaulyje buvo parduota 475 000 vienetų.










Antros kartos RX-7 buvo išleistas 1986 metais, o jo stilistika buvo stipriai įtakota Porsche 944 modelio. Šis "nusižiūrėjimas" buvo ne atsitiktinis. Mazda inžinieriai taip elgtis nusprendė po to kai JAV ištyrė savo potencialius klientus bei kitų sportinių automobilių gamintojų rinką. Tuo metu Porsche 944  pardavimai buvo puikūs tad lygiuotis į šį automobilį nusprendė ir Mazda. Stebėtinai galingą "širdį" Mazda nusprendė montuoti išskirtinai JAV rinkoje parduodamiems antrosios kartos RX-7. Šis turbokompresorinis rotorinis variklis išvystė net 182ag. Paprastesnis buvo 146ag variklis, kuris buvo komplektuojamas visame pasaulyje.






Trečioji karta buvo išleista 1992 metais ir buvo gaminama visą sekantį dešimtmetį. Automobilis pasižymėjo ne tik puikiomis naujo dizaino kėbulo linijomis, bet ir buvo pirmasis Japonijoje masinę gamybą pasiekęs modelis su dviejų turbokompresorių sistema. Viską akivaizdžiai pasako skaičiai - 1,3-litro "varikliukas" turėjo 252ag (2002 metais galia buvo padidinta iki 276ag). 1993 metais daugybė žurnalų skyrė apdovanojimus Mazda RX-7 modeliui ir netgi pripažino, kad šis automobilis yra geresnis už Dodge Viper. Šio automobilio charakteristikos bei valdymas kelyje buvo laikomos aukščiausio pasaulinio lygio. Neveltui visų trijų kartų RX-7 atstovai pasiekė didžiules aukštumas autosporte, tarp jų - Le Mans bei Daytona lenktynėse.





REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų