Žinią, kad JAV inteneto televizijos bendrovė „Netflix“ pradeda teikti paslaugas ir Lietuvoje, vietos televizijos rinkos dalyviai sutiko ramiai. Neabejojama: dali rinkos „Netflix“ atsirieks, tačiau greičiausiai bus nišinė dalyvė, mat neplanuoja savo turinio versti į lietuvių kalbą, o ir atpratinti vartotojus nuo nemokamo turinio – nelengvas uždavinys, rašo „Verslo žinios“.
„Tele-3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė sakė, kad triukšmo dėl „Netflix“ daug, tačiau šis produktas nėra pritaikytas Lietuvos rinkai. Kol nėra lietuvių kalbos pasirinkimo galimybės, lokalaus turinio, tai – nišinis projektas.
„Teo“ ir „Omnitel“ produktų valdymo vadovas Andrius Kavaliauskas teigė, jog išsivysčiusiose Skandinavijos šalių rinkose „Netflix“ per trejetą metų pasiekė apie trečdalį šalies namų ūkių. Lietuvoje, tikėtina, ši dalis per tą patį laiką bus gerokai mažesnė – dėl didelio vietoje sukurto turinio populiarumo, užsienio kalbų, didelio nemokamų televizijos kanalų skaičiaus, nelegalaus turinio paplitimo, galimų kitų vaizdo įrašų turinio tiekėjų plėtros.