Trakų viaduko remontas apėmė virš magistralinio kelio Vilnius–Varėna–Gardinas esančio viaduko pagrindinius statybos elementus: pakeisti laikančiosios perdangos elementai, sutvarkyta perdanga, įrengti nauji deformaciniai pjūviai, turėklų blokai, šalitilčio plokštės, atnaujinta asfalto danga, pakeisti atitvarai, šlaitų plytelės ir laiptai. Visi darbai buvo vykdomi siekiant pagerinti objekto saugumą, patogumą ir ilgaamžiškumą.
2022 metais pradėjus Trakų viaduko remontą ir atlikus pradinius darbus, paaiškėjo, kad viaduko būklė buvo gerokai blogesnė nei tikėtasi. Visiškai nusidėvėję perdangos elementai ir pažeistos laikančiosios konstrukcijos reikalavo didesnės apimties darbų.
Po projektinių korekcijų ir papildomų darbų viešųjų pirkimų procesų, 2024 metais buvo pasirašyta sutartis su rangovu, kuris sėkmingai užbaigė darbus gruodžio mėnesį. Bendra darbų vertė siekė 2,6 mln. eurų su PVM.
2024 metais „Via Lietuva“ ketina užbaigti dar 30 prastos būklės tiltų ir viadukų renovaciją. Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra 124 tiltai ir viadukai, kurių būklė prasta, o dauguma jų viršija statybos laikotarpiu nustatytą eksploatacijos trukmę.
Tiltai, statyti prieš 60 metų, buvo pritaikyti tuometiniams techniniams reikalavimams ir eismo intensyvumui, kuris dabar yra gerokai išaugęs. Skaičiuojama, kad visų prastos būklės tiltų renovacijai reikėtų apie 590 mln. eurų, o visų šalies tiltų sutvarkymas kainuotų apie 1 mlrd. eurų.