Krizė nepaveikė pasaulyje vis labiau populiarėjančių mažųjų nešiojamųjų kompiuterių, vadinamųjų „netbukų“, pardavimų. Per pirmąjį šių metų ketvirtį buvo parduota 4,5 mln. „netbukų“ arba septyniskart daugiau nei per tą patį praeitų metų laikotarpį.
Tokius duomenimis paskelbė analizės kompanija „IDC“. Analitikai prognozuoja, kad iki metų pabaigos pasaulyje bus parduota 22 mln. mažųjų nešiojamųjų kompiuterių.
Tačiau kitąmet šio segmento pardavimų augimas neprognozuojamas. Planuojama, kad pigūs „netbukai“ šįmet išsikovos vieną iš svarbiausių vietų kompiuterių pardavimo rinkoje.
Kaip ir pernai per pirmąjį ketvirtį, taip ir šįmet daugiausia „netbukų“ 32 proc. pardavė „Acer“ kompanija, 26 proc. - „Asus“, o likusią dalį pasidalijo mažesnės kompanijos.
Gamintojų teigimu, vartotojai „netbukus“ renkasi dėl to, kad jie yra nedideli ir jų yra patraukli kaina. Dažniausiai mažieji nešiojamieji kompiuteriai yra pasirenkami kaip patogi šalia pagrindinio kompiuterio naudojama darbo priemonė.
„Netbukai“ yra ypač patogūs keliaujant, tuomet, kai reikia pasitikrinti elektroninį paštą, naršyti internete ar parašyti tekstą.