Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš keletą metų nuolatos girdėjome kalbas, jog pigiausias ir mažiausias markės sportiškas automobilis „Boxster“ yra skirtas tik tiems, kurie negali įsigyti legendinio „911“. Tiesa? Tikrai ne.
Nemažai diskusijų sukėlęs „Boxster“ kabrioletas yra laikomas „Porsche“ kompanijos gelbėtoju. Ženkliai pigesnis ir ne ką prastesnis už „911“ modelis dabar turi beprotiškai didelę fanų bendruomenę, kuri ne tik su šiais kabrioletais važinėja kai saulė švyti danguje, bet ir tobulina juos garaže.
Šį kartą dėmesio centre bus ne paprastas „Boxster“, o ne taip jau ir seniai pristatytas „Boxster Spyder“. „Porsche“ šią specialią modifikaciją sukūrė įkvėpta legendinio „550 Spyder“.
Will Yangas, kuris yra šio automobilio savininkas teigia, jog įsigijo „Boxster Spyder“ dėl to, jog „550 Spyder“ yra pats mėgstamiausias „Porsche“ markės modelis. Kadangi jis negali sau leisti įsigyti ir išlaikyti „550 Spyder“, naujoji ir moderni klasikinio automobilio interpretacija tapo puikia proga įsigyti „Porsche“ markės automobilį.
Kaip ir daugelis patrakėlių iš Jungtinių Amerikos Valstijų, taip ir Willas vos tik įsigijęs „Boxster Spyder“, pradėjo galvoti kaip išgauti kuo daugiau galios iš 3,4 litro benzininio motoro. „Gerai, jog turiu pažįstamų, kurie gali patarti šiuo klausimu, nes niekada nesu gyvenime turėjęs Porsche“.
Willas ir jo draugas Lorenas pradėjo darbus ties nauja išmetimo sistema. Tikslas buvo perdaryti išmetimo sistemą taip, jog „Boxster Spyder“ skambėtų kaip tikras lenktyninis automobilis.
Sekantis darbas buvo „IPD Competition“ įsiurbimo kolektorius, keli „GT3 RS“ variklio komponentai, automobilio kompiuterio programinės įrangos perrašymas ir „BMC“ filtras.
Atlikus šiuos palyginus nelabai sunkius darbus, atėjo metas pagalvoti kaip be trukdžių pajudėti iš vietos. Willas pasirinko „Aasco“ smagratį pagamintą iš aliuminio ir lenktyniniuose boliduose naudojamą sankabos komplektą.
Po maždaug dviejų mėnesių užtrukusių darbų, Willas pradėjo galvoti apie automobilio eksterjero pakeitimą. „Radikalių pakeitimų nenorėjau, tačiau įkvėpimo sėmiausi iš Rauh-Welt Begriff“.
Viskas prasidėjo nuo „GT3 Cup“ priekinių ir „GT3 RSR“ galinių sparnų. Vėliau sekė „TechArt“ lūpa, „911 Design“ dirbtuvėse iš anglies pluošto pagamintas kapotas. Taip pat reikėtų pridėti iš anglies pluošto pagamintą galinį spoilerį, kuris padeda skriejant dideliu greičiu.
Praplatinus automobilį, reikia pasirūpinti ir padangomis, kurios turės atlaikyti visą krūvį. Willas nepagailėjo pinigų ir užsisakė „Avant Garde F130“ ratus, kurie įmontuoti į „Toyo Proxes“ padangas.
Prieš keletą metų nuolatos girdėjome kalbas, jog pigiausias ir mažiausias markės sportiškas automobilis „Boxster“ yra skirtas tik tiems, kurie negali įsigyti legendinio „911“. Tiesa? Tikrai ne.
Nemažai diskusijų sukėlęs „Boxster“ kabrioletas yra laikomas „Porsche“ kompanijos gelbėtoju. Ženkliai pigesnis ir ne ką prastesnis už „911“ modelis dabar turi beprotiškai didelę fanų bendruomenę, kuri ne tik su šiais kabrioletais važinėja kai saulė švyti danguje, bet ir tobulina juos garaže.
Šį kartą dėmesio centre bus ne paprastas „Boxster“, o ne taip jau ir seniai pristatytas „Boxster Spyder“. „Porsche“ šią specialią modifikaciją sukūrė įkvėpta legendinio „550 Spyder“.
Will Yangas, kuris yra šio automobilio savininkas teigia, jog įsigijo „Boxster Spyder“ dėl to, jog „550 Spyder“ yra pats mėgstamiausias „Porsche“ markės modelis. Kadangi jis negali sau leisti įsigyti ir išlaikyti „550 Spyder“, naujoji ir moderni klasikinio automobilio interpretacija tapo puikia proga įsigyti „Porsche“ markės automobilį.
Kaip ir daugelis patrakėlių iš Jungtinių Amerikos Valstijų, taip ir Willas vos tik įsigijęs „Boxster Spyder“, pradėjo galvoti kaip išgauti kuo daugiau galios iš 3,4 litro benzininio motoro. „Gerai, jog turiu pažįstamų, kurie gali patarti šiuo klausimu, nes niekada nesu gyvenime turėjęs Porsche“.
Willas ir jo draugas Lorenas pradėjo darbus ties nauja išmetimo sistema. Tikslas buvo perdaryti išmetimo sistemą taip, jog „Boxster Spyder“ skambėtų kaip tikras lenktyninis automobilis.
Sekantis darbas buvo „IPD Competition“ įsiurbimo kolektorius, keli „GT3 RS“ variklio komponentai, automobilio kompiuterio programinės įrangos perrašymas ir „BMC“ filtras.
Atlikus šiuos palyginus nelabai sunkius darbus, atėjo metas pagalvoti kaip be trukdžių pajudėti iš vietos. Willas pasirinko „Aasco“ smagratį pagamintą iš aliuminio ir lenktyniniuose boliduose naudojamą sankabos komplektą.
Po maždaug dviejų mėnesių užtrukusių darbų, Willas pradėjo galvoti apie automobilio eksterjero pakeitimą. „Radikalių pakeitimų nenorėjau, tačiau įkvėpimo sėmiausi iš Rauh-Welt Begriff“.
Viskas prasidėjo nuo „GT3 Cup“ priekinių ir „GT3 RSR“ galinių sparnų. Vėliau sekė „TechArt“ lūpa, „911 Design“ dirbtuvėse iš anglies pluošto pagamintas kapotas. Taip pat reikėtų pridėti iš anglies pluošto pagamintą galinį spoilerį, kuris padeda skriejant dideliu greičiu.
Praplatinus automobilį, reikia pasirūpinti ir padangomis, kurios turės atlaikyti visą krūvį. Willas nepagailėjo pinigų ir užsisakė „Avant Garde F130“ ratus, kurie įmontuoti į „Toyo Proxes“ padangas.