Prieš keletą mėnesių „BMW“ pristačiusi 8 serijos konceptą, drąsiai pareiškė, jog serijinei gamybai paruoštas modelis dienos šviesą išvys kitąmet. Be to, kartu su 8-uku pasirodys ir „BMW M“ divizijos prieskonių turinti „BMW M8“ versija. Džiugios naujienos!
Kadangi bendro naudojimo keliams skirtos versijos pasirodys ne už kalnų, nenuostabu, jog prie 8-uko kūrimo pluša ir „BMW Motorsport“ divizija, kuri yra atsakinga už sportinių bolidų konstravimą ir tobulinimą.
Naujasis „BMW“ bolidas turėtų būti pristatytas „Dayton 24 Hour“ lenktynių metu, kurios įvyks kitų metų pradžioje. Nors iki pristatymo liko pakankamai daug laiko, tačiau „BMW“ markės vardą autosporto arenoje ginantys Martinas Tomczykas ir Maxime'as Martinas tris dienas praleido bandydami „BMW M8 GTE“ bolido prototipą.
„BMW“ norėdama pasigirti lenktynininkų įspūdžiais, ne tik išplatino kelias „M8 GTE“ nuotraukas, bet ir pasidalino abiejų sportininkų komentarais, kurie nuteikia optimistiškai.
„Buvo labai smagu prisidėti prie naujo bolido kūrimo ir tobulinimo“, - iškart priduria Martinas Tomczykas.
„Tik įsėdęs į bolidą pasijutau kaip namie. Vis dėlto, svarbiausia yra tai, jog automobilis nėra toks plėšrus ir agresyvus kaip gali pasirodyti žiūrint iš šono. Jis yra labai lengvai valdomas.“
Pagal pirminį planą, naujasis „M8 GTE“ dalyvaus dviejuose čempionatuose : „WEC“ - ilgųjų nuotolių čempionate ir „IMSA WeatherTech“ lenktynių serijoje. Be to, naujasis „BMW“ kūrinys nepraleis legendinių 24 valandų lenktynių Le Mano.
Kalbėti apie bolido technines charakteristikas dar pakankamai anksti, tačiau daugelis šaltinių teigia, jog „M8 GTE“ bus aprūpintas „S63“ vardu pavadintu motoru - 4,4 litro, 8 cilindrų su dvejomis turbinomis.
Tokį patį agregatą žada turėti ir bendro naudojimo keliams skirtas „BMW M8“.