„Iš esmės, automobilis standartinėje formoje yra nepriekaištingas. Tačiau kaip ir daugeliui savininkų, taip ir man kilo klausimas - Ar „Cayman“ gali susitvarkyti su žymiai galingesniu varikliu?“
Vienintelis būdas, tai išsiaiškinti - bandyti išspausti viską iš standartinio motoro arba jį pakeisti kitu. Ką pasirinko Steve'as?
„Iš pradžių norėjome padidinti variklio tūrį iki 4 litrų, tačiau tai būtų pakenkę variklio resursui. Vargu ar su tokio litražo motoru būtų pavykę nuvažiuoti 20 tūkst. kilometrų.“
„Tad nusprendėme, jog reikia į „Cayman S“ sumontuoti „911 Carrera“ motorą. Jis gali atlaikyti didesnį krūvį, o ir nereikės rūpintis variklio tūrio didinimo.“
Kartu su varikliu iškart atkeliavo „Fabspeed“ šalto oro paėmimo sistema, „FVD Brombacher“ galva, kaltiniai stūmokliai, iš nerūdijančio plieno pagaminta išmetimo sistema ir kas be ko - „Softronics“ variklio valdymo kompiuteris su specialiai šiam automobiliui parašyta programa.
Šių ir kitų modifikacijų dėka, 3,8 litro benzininis motoras šiuo metu išvysto maždaug 420 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą.
Kadangi variklis dabar išvysto žymiai didesnę galią, Steve'as pasirūpino ir rimtesniu sankabos komplektu. Standartinė sankaba atlaikytų 420 arklio galių keliamą spaudimą, tačiau jos resursas būtų maždaug dvigubai mažesnis. Tad norėdamas miegoti naktimis ramiai, vyras įsigijo „Aasco“ pilną sankabos komplektą į kurį įeina : sankaba ir lenktyniniuose automobiliuose naudojamas smagratis.
Išsprendus galios rezervo problemą, laikas pasirūpinti automobilio pakaba. Standartinius amortizatorius pakeitė „Bilstein“ firmos produkcija, iš „FVD“ firmos atkeliavo stabilizatoriai. Tos pačios firmos parduotuvėje taip pat buvo nupirkti saugos lankai.
Ir pabaigai - padangos. Šiuo metu automobilis turi „Yokohama Neovas“ padangas, kurių išmatavimai : 235/35 R19 priekyje ir 295/35 R19 gale.