Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šeštadienį Latvijoje įvyko antras „Autoplius.lt Fast Lap“ etapas, prizus išsidalino „Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato dalyviai ir greičiausio rato „Time Attack“ dalyviai. Visi važiavimai buvo kupini intrigos. Ypatingai daug klausimų dalyviams kėlė du painūs „Bikernieki“ trasos posūkiai.
„Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas
„Autoplius.lt Fast Lap“ savaitgalio „Race“ dalį sudaro trys grupės, po du važiavimus kiekvienai - viso šešios lenktynės. Ir visos jos ypatingos. Vienose klasėse išryškėjo nauji lyderiai, kitose kaip visad dėl aukso galynėjosi tradiciniai greituoliai. Nugalėtojų pakyla lietuviai dalinosi su latviais.
Be kovos aukštos pozicijos neatiteko niekam. Ypač daug veiksmo vyko antrame ir paskutiniame posūkiuose. Mažesni ar didesni incidentai šiose vietose lėmė ne vienos klasės lyderių pasikeitimus.
Race R3000+
Galingiausioje „Race“ klasėje vyko įtempta kova dėl visų pozicijų. Gaila, kad techniniai gedimai maišė kortas galutinėje klasės įskaitoje. Pirmų lenktynių nugalėtojas Paulius Reisas antrose nefinišavo ir net neužlipo ant nugalėtojų pakylos. Nelaimė P. Reisą užklupo tuo momentu, kai „Nissan Qashqai“ saugos automobilis paskelbė pakartotiną startą.
O štai ne patį greičiausią, bet stabilų rezultatą parodęs Tauras Tunyla namo išsivežė bronzinę taurę.
Greičiausias buvo Ramūnas Čapkauskas su „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse debiutavusiu TCR klasės „Seat“ automobiliu. Pirmose lenktynėse jis finišavo antras, antrose - nugalėjo. Jis buvo greičiausias ir kvalifikacijoje. Patyrusio lenktynininko pavyzdys rodo, kad TCR automobiliai turi šviesią ateitį.
Šeštadienį Latvijoje įvyko antras „Autoplius.lt Fast Lap“ etapas, prizus išsidalino „Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato dalyviai ir greičiausio rato „Time Attack“ dalyviai. Visi važiavimai buvo kupini intrigos. Ypatingai daug klausimų dalyviams kėlė du painūs „Bikernieki“ trasos posūkiai.
„Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas
„Autoplius.lt Fast Lap“ savaitgalio „Race“ dalį sudaro trys grupės, po du važiavimus kiekvienai - viso šešios lenktynės. Ir visos jos ypatingos. Vienose klasėse išryškėjo nauji lyderiai, kitose kaip visad dėl aukso galynėjosi tradiciniai greituoliai. Nugalėtojų pakyla lietuviai dalinosi su latviais.
Be kovos aukštos pozicijos neatiteko niekam. Ypač daug veiksmo vyko antrame ir paskutiniame posūkiuose. Mažesni ar didesni incidentai šiose vietose lėmė ne vienos klasės lyderių pasikeitimus.
Race R3000+
Galingiausioje „Race“ klasėje vyko įtempta kova dėl visų pozicijų. Gaila, kad techniniai gedimai maišė kortas galutinėje klasės įskaitoje. Pirmų lenktynių nugalėtojas Paulius Reisas antrose nefinišavo ir net neužlipo ant nugalėtojų pakylos. Nelaimė P. Reisą užklupo tuo momentu, kai „Nissan Qashqai“ saugos automobilis paskelbė pakartotiną startą.
O štai ne patį greičiausią, bet stabilų rezultatą parodęs Tauras Tunyla namo išsivežė bronzinę taurę.
Greičiausias buvo Ramūnas Čapkauskas su „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse debiutavusiu TCR klasės „Seat“ automobiliu. Pirmose lenktynėse jis finišavo antras, antrose - nugalėjo. Jis buvo greičiausias ir kvalifikacijoje. Patyrusio lenktynininko pavyzdys rodo, kad TCR automobiliai turi šviesią ateitį.