Kaip vėliau aiškino iš automobilio išlipęs R. Savickas, epizodas įvyko dėl jo paties klaidos:
„Priekyje važiavo „Lexus Team LT“ komandos automobilis, kuris šiek tiek slystelėjo. Visiškai instinktyviai ir neprofesionaliai spustelėjau stabdžio pedalą, nors to neturėjau daryti. Dėl šios klaidos pradėjau slysti ir nulėkiau už trasos ribos“
Apsisukti ir grįžti į trasą Rimvydui neužteko – teko važiuoti į techninio aptarnavimo zoną keisti padangas, mat jau spėjusios įkaisti padangos, stabdymo metu itin daug nudilo ir tapo netinkamos važiuoti toliau. Visas šis incidentas komandai kainavo kone minutę laiko, kurią R. Savickas spėjo išplėšti spurtavęs po starto.
Vėliau vairavimo estafetę perėmęs Rolandas Salys padarė dar vieną klaidą – nepastebėjęs geltonos vėliavos jis judėjo toliau savo greičiu ir taip uždirbo minutės trukmės baudą. Komandai teko grįžti į techninio aptarnavimo zoną ir tiesiog lūkuriuoti visą minutę.
Gedimas, sugadinęs sezono rezultatą
Visgi daugiausiai laiko, komandos skaičiavimu apie 30-40 minučių, sugaišino visiškai netikėtas gedimas. Už vairo tuo metu buvęs Rolandas Salys į techninio aptarnavimo zoną grįžo dusdamas, kosėdamas ir dėl perštėjimo trindamas akis, o visas automobilis buvo pilnas dūmų, jie veržėsi ir pro galinį kairį automobilio posparnį.
Pasirodo, lūžo galinę kairę stebulę laikantis varžtas. Pastaroji išlūžo kartu su kitais laikančiaisiais komponentais ir važiuoklės elementais, ratas pasviro, o padanga pradėjo trintis į posparnį, sukeldama didelius degančios gumos debesis ir aštrų dvoką.
„GSR Service“ mechanikai visus lūžusio varžto padarinius likvidavo ganėtinai greitai ir automobilis, jau su lietaus padangomis, grįžo į permirkusią „Bikernieki“ trasą. Vėliau komandos nariai spėliojo, kad gal tai galėjo būti treniruotėje patirtos nedidelės avarijos padarinys, mat tokie netikėtumai gamykliniams TCR automobiliams yra ganėtinai retas reiškinys.
Visgi tiek komandos vadovas A. Savčenko, tiek ir kiti lenktynininkai suprato, kad šis lūžęs varžtas lems ne tik kovą dėl aukštų pozicijų, tačiau greičiausiai ir gerą viso sezono rezultatą. Iki šių lenktynių „Energizer Racing“ rikiavosi trečioje vietoje bendroje įskaitoje.
Atsikovoti gerą vietą ir sukurti stebuklą komanda turės dar vieną šansą – finalinėse sezono lenktynėse Estijos „Parnu“ trasoje.