Vienas striptizo klubas į socialinio tinklo „Facebook“ paskyrą įkėlė kūdikio nuotrauką ir teigė, kad joje įamžinta viena jų darbuotoja, kai dar buvo vaikas. Tačiau šalia nuotraukos buvo parašyti gimimo metai. Žmonės greitai suprato apgaulę, nes nuotrauka buvo padaryta 1998 metais, tad striptizo šokėja šiuo metu turėtų būti penkiolikmetė.
Automobilių gamintojas „Hyundai“ pristatė reklamą, kurioje vaizduojamas nusižudyti bandantis žmogus, tačiau automobilis tam nepritaikytas.
Per „Supertaurės“ rungtynes buvo parodyta „Go Daddy“ reklama, kurioje demonstruojama nepagarba žmogaus išvaizdai. Reklamoje nusifilmavo modelis Bar Rafaeli, kuri simbolizavo seksualų žmogų. Šalia jos sėdintis vyras įkūnijo protingą, tačiau negražų žmogų.
Socialiniame tinkle „Twitter“ buvo įdėta nuotrauka, kurioje užfiksuota beždžionė ir du juodaodžiai. Šalia nuotraukos klausiama, kuris būgnininkas nėra toks, kaip kiti.
Prieš Švedijos ir Portugalijos rungtynes „Pepsi“ socialiniame tinkle paskelbė nuotrauką, kurioje vaizduojama ant bėgių paguldyta vudu lėlė. Daugelis suprato, kad lėlė panaši į futbolininką Cristiano Ronaldo. Po kurio laiko nuotrauka buvo pašalinta.
Automobilių gamintojui „Ford“ teko viešai atsiprašyti, kai buvo paviešinta reklama, kurioje vaizduojamas merginas bagažinėje surišęs Silvio Berlusconi.
Ne vieną nustebino „Facebook“ reklama, kurioje šis socialinis tinklas lyginamas su kėdėmis. Reklamoje teigiama, kad „Facebook“ skirtas žmonėms ir jis reikalingas kaip kėdės.
„Mountain Dew“ reklama vadinama viena rasistiškiausių reklamų pasaulyje. Reklamoje sužalota moteris turi atpažinti savo užpuoliką. Vienoje eilėje išsirikiuoja trys juodaodžiai ir ožka.