Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujų automobilių saugumo bandymai – neatsiejama automobilių gamintojų kasdienybės dalis, todėl nenuostabu, jog gero įvertinimo sulaukęs modelis labai greitai tampa įrankiu pabrėžti konkrečios markės inžinierių sumanumą.
Europoje naujų automobilių bandymus atlieka „Euro NCAP“. Visame pasaulyje žinoma organizacija, kurios darbo nekvestionuoja nei vienas gamintojas.
Tuo tarpu anapus Atlanto šį darbą atlieka „Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS) – viena iš dviejų svarbiausių saugumo bandymų organizacijų.
Būtent šios organizacijos darbuotojai neperseniausiai atliko itin populiaraus „Jeep Wrangler“ saugumo bandymus per kuriuos amerikietiškas visureigis pasirodė... prastokai.
Priekinio smūgio metu, kuomet automobilis trenkiasi į stovinčią kliūtį, „Jeep Wrangler“ tiesiog apvirto.
Organizacijos nariai norėdami įsitikinti, jog galbūt tai tik nemalonus, vienkartinis incidentas. Klastą šiame teste įžvelgė į „Jeep“ atstovai, kurie teigė, jog „Jeep Wrangler“ bandymų metu galėjo apvirsti dėl „Insurance Institute for Highway Safety“ naudojamos metodikos, mat „Jeep“ bandymų poligone „Wrangler“ visureigis neapvirto.
Organizacijos nariai atsižvelgę į „Jeep“ priekaištus dar kartą pakartojo priekinio smūgio testą ir gavo tokį patį rezultatą – visureigis apvirto ant šono.
Nepaisant prasto pasirodymo priekinio smūgio metu, organizacijos nariai teigia, jog kituose saugumo testuose „Jeep Wrangler“ pasirodė neblogai.
Naujų automobilių saugumo bandymai – neatsiejama automobilių gamintojų kasdienybės dalis, todėl nenuostabu, jog gero įvertinimo sulaukęs modelis labai greitai tampa įrankiu pabrėžti konkrečios markės inžinierių sumanumą.
Europoje naujų automobilių bandymus atlieka „Euro NCAP“. Visame pasaulyje žinoma organizacija, kurios darbo nekvestionuoja nei vienas gamintojas.
Tuo tarpu anapus Atlanto šį darbą atlieka „Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS) – viena iš dviejų svarbiausių saugumo bandymų organizacijų.
Būtent šios organizacijos darbuotojai neperseniausiai atliko itin populiaraus „Jeep Wrangler“ saugumo bandymus per kuriuos amerikietiškas visureigis pasirodė... prastokai.
Priekinio smūgio metu, kuomet automobilis trenkiasi į stovinčią kliūtį, „Jeep Wrangler“ tiesiog apvirto.
Organizacijos nariai norėdami įsitikinti, jog galbūt tai tik nemalonus, vienkartinis incidentas. Klastą šiame teste įžvelgė į „Jeep“ atstovai, kurie teigė, jog „Jeep Wrangler“ bandymų metu galėjo apvirsti dėl „Insurance Institute for Highway Safety“ naudojamos metodikos, mat „Jeep“ bandymų poligone „Wrangler“ visureigis neapvirto.
Organizacijos nariai atsižvelgę į „Jeep“ priekaištus dar kartą pakartojo priekinio smūgio testą ir gavo tokį patį rezultatą – visureigis apvirto ant šono.
Nepaisant prasto pasirodymo priekinio smūgio metu, organizacijos nariai teigia, jog kituose saugumo testuose „Jeep Wrangler“ pasirodė neblogai.