Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas galingo automobilio vairuotojas, anksčiau ar vėliau, nuvyks į specialias dirbtuves, kuriose būtų galima sužinoti tikslų priekyje ar gale esančio variklio pajėgumą.
Šiuolaikiniai „DYNO“ stendai gali priimti įvairiausios komponuotės automobilius. Tiek su priekinių, tiek su galinių, mechaninėmis ir automatinėmis pavarų dėžėmis, tačiau nepriklausomai kokį automobilį turite, jūs nebūsite apsaugotas nuo nelaimių.
Nežinome ar ant „DYNO“ stendo stovėjęs „Ford Mustang“ turėjo padangas, kurios ruošėsi išleisti paskutinį atodūsį, tačiau kai automobilis pasiekė 240 km/val. greitį, galinė padanga neatlaikė krūvio ir sprogo.
Sprogimo būta labai stipraus, nes automobilio savininkas turės ne tik nusipirkti naują padangą, bet ir pakeisti galinį sparną, galinį buferį ir keletą pakabos detalių.
Kiekvienas galingo automobilio vairuotojas, anksčiau ar vėliau, nuvyks į specialias dirbtuves, kuriose būtų galima sužinoti tikslų priekyje ar gale esančio variklio pajėgumą.
Šiuolaikiniai „DYNO“ stendai gali priimti įvairiausios komponuotės automobilius. Tiek su priekinių, tiek su galinių, mechaninėmis ir automatinėmis pavarų dėžėmis, tačiau nepriklausomai kokį automobilį turite, jūs nebūsite apsaugotas nuo nelaimių.
Nežinome ar ant „DYNO“ stendo stovėjęs „Ford Mustang“ turėjo padangas, kurios ruošėsi išleisti paskutinį atodūsį, tačiau kai automobilis pasiekė 240 km/val. greitį, galinė padanga neatlaikė krūvio ir sprogo.
Sprogimo būta labai stipraus, nes automobilio savininkas turės ne tik nusipirkti naują padangą, bet ir pakeisti galinį sparną, galinį buferį ir keletą pakabos detalių.