• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Svajonių automobiliai ne visada gali būti labai brangūs ir neįkandami. Aišku, viskas priklauso nuo jūsų norų, tačiau jeigu svajonių automobilis kainuoja bent jau iki 10.000 litų, galima sakyti, kad jis yra pasiekiamas ranka.
Šios istorijos herojus Nerijus ir jo svajonių automobilis daugelį metų buvo BMW 540i Touring. Taip, tai praktiškas universalas, tačiau jo galinius ratus suka 4 litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų motoras, kuris išvystydavo 286 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą. Įdomu yra tai, kad šis modelis buvo siūlomas ne tik su automatine pavarų dėže, bet ir su šešių bėgių mechanine transmisija. Pasaulyje egzistuoja tik 3203 egzemplioriai su šešių bėgių mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Svajonių automobiliai ne visada gali būti labai brangūs ir neįkandami. Aišku, viskas priklauso nuo jūsų norų, tačiau jeigu svajonių automobilis kainuoja bent jau iki 10.000 litų, galima sakyti, kad jis yra pasiekiamas ranka.
Šios istorijos herojus Nerijus ir jo svajonių automobilis daugelį metų buvo BMW 540i Touring. Taip, tai praktiškas universalas, tačiau jo galinius ratus suka 4 litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų motoras, kuris išvystydavo 286 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą. Įdomu yra tai, kad šis modelis buvo siūlomas ne tik su automatine pavarų dėže, bet ir su šešių bėgių mechanine transmisija. Pasaulyje egzistuoja tik 3203 egzemplioriai su šešių bėgių mechaninėmis pavarų dėžėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

154518_376254712422625_1639088635_n


Prieš 2.5  metų įsigytas Nerijaus automobilis dėvėjo ne 540i, bet 530i ženkliuką. Kadangi vaikinas visą laiką svajojo apie 540i Touring'ą, pagal finansines galimybes, tai buvo artimiausias variantas. Už likusius pinigus reikėjo įsigyti dujų įrangą, ratlankius, signalizaciją ir kitiems eksploataciniams dalykams.
Ilgai su sutvarkytu automobiliu vaikinas nevažinėjo. Atėjo metas, kai Nerijus gavo darbinį, naujesnį automobilį. Ką daryti su numylėtu BMW? Jis atiteko Nerijaus merginai, kuri vos prieš porą mėnesių buvo gavusi vairuotojo pažymėjimą. Automatinę pavarų dėžę, galiniai varomieji ratai ir 218 arklio galių suteikė džiaugsmo ne tik Nerijui, bet ir jo merginai.

REKLAMA

DSC_1146


Kadangi mašina buvo truputėlį „priglausta“ prie žemės, reikia pradėti lavinti labai ypatingą įgūdį - saugoti karterį. Vis dėlto, niekas negimė mokėdamas. Skambučio su blogomis žiniomis nereikėjo ilgai laukti. Tačiau šis įvykis privertė Nerijų pagalvoti apie išsvajotąjį 4 litrų variklį, kuris buvo montuojamas į 540i!
„Mano planuose šis veiksmas buvo labai seniai, tačiau karterio prakirtimas buvo tas spyris į užpakalį, kuris privertė pajudėti iš vietos“, - pridūrė Nerijus.

REKLAMA
REKLAMA

DSC_1194


Kartu su nauju varikliu atkeliavo ir M-Tech priekinis bamperis, sumontuota galingesnė garso sistema, sutvarkytos įvairios smulkmenos. Tačiau įpusėjus vasarai, automobiliui atsitiko dar viena nelaimė - avarija. Nors visi keleiviai liko sveiki, tačiau gausiai nukentėjo taip mylimas BMW.
Nepastebimai, atėjo dar vienas didžiojo sprendimas metas - Ką daryti su sudaužytu E34. Kaip ir kiekvienas automanas, taip ir Nerijus negalėjo taip lengvai paleisti penktos serijos universalo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_1079


„Ilgai laužiau galvą, tačiau pamatęs šią Alfa Romeo spalvą - pradingo visos dvejonės.“ Slenksčiai, dugnas, visos probleminės vietos buvo išpjautos, suvirinta, pervirinta, graviteksai, vidinių ertmių aliejai.
„Viską ką radau parduotuvėje, supurškiau į dugną ir slenksčius“,  - pridūrė Nerijus.
Prie automobilio Nerijus su draugais dirbo ištisą mėnesį. Vien kėbulo dažymui prireikė net 4 litrų daržų. Tačiau, tai dar buvo ne pabaiga. Pasibaigus dažymo darbams ir kitą rytą atėjus į garažą, Nerijus pamatė, jog priekinio bamperio ir kėbulo spalva neįtikėtinai skiriasi. Bamperis violetinis, mašina mėlyna. Pradedam dažymo darbus iš naujo...

REKLAMA

DSC_1077


Po visų atnaujinimų mašinoje liko tik originali 530i modelio pavarų dėžė, kuri ožoius rodė nuo pat pirkimo, o 4 litrų variklis ją suvalgė labai greitai. Šį pavasarį sudėjome visiškai naują mechaninę dėžę ir iš naujo nudažėm E34 M5 ratlankius.
Šiuo metu pas siuvėjus dar yra E38 modeliui priklausantis Recaro salonas, kuris į automobilį bus sumontuotas artimiausiu metu.
Norite su savo automobiliu papozuoti prieš „Automanas.lt“ fotoaparato objektyvą? Yra trys būdai su mumis susisiekti : 
[email protected], žemiau esanti forma ir 
Facebook!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų