Prieš 2.5 metų įsigytas Nerijaus automobilis dėvėjo ne 540i, bet 530i ženkliuką. Kadangi vaikinas visą laiką svajojo apie 540i Touring'ą, pagal finansines galimybes, tai buvo artimiausias variantas. Už likusius pinigus reikėjo įsigyti dujų įrangą, ratlankius, signalizaciją ir kitiems eksploataciniams dalykams.
Ilgai su sutvarkytu automobiliu vaikinas nevažinėjo. Atėjo metas, kai Nerijus gavo darbinį, naujesnį automobilį. Ką daryti su numylėtu BMW? Jis atiteko Nerijaus merginai, kuri vos prieš porą mėnesių buvo gavusi vairuotojo pažymėjimą. Automatinę pavarų dėžę, galiniai varomieji ratai ir 218 arklio galių suteikė džiaugsmo ne tik Nerijui, bet ir jo merginai.
Kadangi mašina buvo truputėlį „priglausta“ prie žemės, reikia pradėti lavinti labai ypatingą įgūdį - saugoti karterį. Vis dėlto, niekas negimė mokėdamas. Skambučio su blogomis žiniomis nereikėjo ilgai laukti. Tačiau šis įvykis privertė Nerijų pagalvoti apie išsvajotąjį 4 litrų variklį, kuris buvo montuojamas į 540i!
„Mano planuose šis veiksmas buvo labai seniai, tačiau karterio prakirtimas buvo tas spyris į užpakalį, kuris privertė pajudėti iš vietos“, - pridūrė Nerijus.
Kartu su nauju varikliu atkeliavo ir M-Tech priekinis bamperis, sumontuota galingesnė garso sistema, sutvarkytos įvairios smulkmenos. Tačiau įpusėjus vasarai, automobiliui atsitiko dar viena nelaimė - avarija. Nors visi keleiviai liko sveiki, tačiau gausiai nukentėjo taip mylimas BMW.
Nepastebimai, atėjo dar vienas didžiojo sprendimas metas - Ką daryti su sudaužytu E34. Kaip ir kiekvienas automanas, taip ir Nerijus negalėjo taip lengvai paleisti penktos serijos universalo.
„Ilgai laužiau galvą, tačiau pamatęs šią Alfa Romeo spalvą - pradingo visos dvejonės.“ Slenksčiai, dugnas, visos probleminės vietos buvo išpjautos, suvirinta, pervirinta, graviteksai, vidinių ertmių aliejai.
„Viską ką radau parduotuvėje, supurškiau į dugną ir slenksčius“, - pridūrė Nerijus.
Prie automobilio Nerijus su draugais dirbo ištisą mėnesį. Vien kėbulo dažymui prireikė net 4 litrų daržų. Tačiau, tai dar buvo ne pabaiga. Pasibaigus dažymo darbams ir kitą rytą atėjus į garažą, Nerijus pamatė, jog priekinio bamperio ir kėbulo spalva neįtikėtinai skiriasi. Bamperis violetinis, mašina mėlyna. Pradedam dažymo darbus iš naujo...
Po visų atnaujinimų mašinoje liko tik originali 530i modelio pavarų dėžė, kuri ožoius rodė nuo pat pirkimo, o 4 litrų variklis ją suvalgė labai greitai. Šį pavasarį sudėjome visiškai naują mechaninę dėžę ir iš naujo nudažėm E34 M5 ratlankius.
Šiuo metu pas siuvėjus dar yra E38 modeliui priklausantis Recaro salonas, kuris į automobilį bus sumontuotas artimiausiu metu.
Norite su savo automobiliu papozuoti prieš „Automanas.lt“ fotoaparato objektyvą? Yra trys būdai su mumis susisiekti :
[email protected], žemiau esanti forma ir
Facebook!