• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilių dizaineris svajoja apie dieną, kai jis sulauks kvietimo iš tokių gamintojų kaip : „Porsche“, „Lamborghini“, „McLaren“ ar „Ferrari“. Automobilių pramonės piramidės viršuje esantys gamintojai patenka į daugelio automanų svajonių darboviečių sąrašą. 
Patekti į šių kompanijų dizaino departamentus nėra labai lengva, nebent esate labai talentingas ir pieštuko iš savo rankų nepaleidžiate nuo trečiojo gimtadienio. Vis dėlto, yra ir kitas būdas. Bandyti atkreipti savo mėgstamos kompanijos dėmesį, kuriant ir vėliau pristatant konkrečios markės koncepciją.

Kiekvienas automobilių dizaineris svajoja apie dieną, kai jis sulauks kvietimo iš tokių gamintojų kaip : „Porsche“, „Lamborghini“, „McLaren“ ar „Ferrari“. Automobilių pramonės piramidės viršuje esantys gamintojai patenka į daugelio automanų svajonių darboviečių sąrašą. 
Patekti į šių kompanijų dizaino departamentus nėra labai lengva, nebent esate labai talentingas ir pieštuko iš savo rankų nepaleidžiate nuo trečiojo gimtadienio. Vis dėlto, yra ir kitas būdas. Bandyti atkreipti savo mėgstamos kompanijos dėmesį, kuriant ir vėliau pristatant konkrečios markės koncepciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari koncepcija (2)


Būtent taip padarė Jungtinėse Valstijose gyvenantis  Marcello Raelis. Šiuo metu anapus Atlanto gyvenantis ir dirbantis nepriklausomas dizaineris, norėdamas sudominti savo mylimos markės vadovus, per maždaug trijų mėnesių laikotarpį sukūrė „Ferrari“ lenktyninio bolido viziją. Bolido viziją, kuri galėtų dalyvauti Le Mano 24 valandų lenktynėse 2025 metais.

REKLAMA

Ferrari koncepcija (3)


Marcello Raelis teigia, jog atidžiai išstudijavo kiekvieną šiuo metu gaminamą „Ferrari“ markės modelį. Kiekviena kėbulo detalė, kiekvienas pjūvis atlieka tam tikrą funkciją. Pavyzdžiui, milžiniškos oro paėmimo angos šalia priekinių sparnų, dar didesnės oro paėmimo angos šalia automobilio durelių ar du gale esantys riesti spoileriai pagerina „Ferrari“ bolido aerodinamiką, stabilumą ir sukibimą su kelio danga. Šios angos labai praverčia, kai automobilis skrieja milžinišku greičiu posūkiuose. Kuo didesnę prispaudžiamąją jėgą sukuria šios detalės, tuo geriau.

REKLAMA
REKLAMA

Ferrari koncepcija (9)


Automobilį sukūręs Marcello Raelis teigia, jog „T2 LM“ būtų varomas hibridine jėgaine, kurios pajėgumas siektų ne mažiau nei 1000 arklio galių. Dizainerio manymu, ateityje bolidai bus dar greitesni ir reikalaujantys daugiau ištvermės iš vairuotojų, nes suvaldyti tokį monstrą sugebėtų ne kiekvienas lenktynininkas.
Marcello Raelis neslepia vilčių, jog „Ferrari“ vadovai pamatę jo darbą - susidomės ir pasiūlys šiltą darbo vietą. Vis dėlto, kiekvienas automobilių dizaineris žino, jog įsidarbinti tokiose kompanijose kaip „Ferrari“ yra labai sunku. Norint patekti į šios markės vadovų akiratį, iš pradžių reikėtų atlikti tikrą žygdarbį. Pavyzdžiui? Peterio Schreyerio įdirbis keičiant „Kia“ markės įvaizdį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų