Būtent taip padarė Jungtinėse Valstijose gyvenantis Marcello Raelis. Šiuo metu anapus Atlanto gyvenantis ir dirbantis nepriklausomas dizaineris, norėdamas sudominti savo mylimos markės vadovus, per maždaug trijų mėnesių laikotarpį sukūrė „Ferrari“ lenktyninio bolido viziją. Bolido viziją, kuri galėtų dalyvauti Le Mano 24 valandų lenktynėse 2025 metais.
Marcello Raelis teigia, jog atidžiai išstudijavo kiekvieną šiuo metu gaminamą „Ferrari“ markės modelį. Kiekviena kėbulo detalė, kiekvienas pjūvis atlieka tam tikrą funkciją. Pavyzdžiui, milžiniškos oro paėmimo angos šalia priekinių sparnų, dar didesnės oro paėmimo angos šalia automobilio durelių ar du gale esantys riesti spoileriai pagerina „Ferrari“ bolido aerodinamiką, stabilumą ir sukibimą su kelio danga. Šios angos labai praverčia, kai automobilis skrieja milžinišku greičiu posūkiuose. Kuo didesnę prispaudžiamąją jėgą sukuria šios detalės, tuo geriau.
Automobilį sukūręs Marcello Raelis teigia, jog „T2 LM“ būtų varomas hibridine jėgaine, kurios pajėgumas siektų ne mažiau nei 1000 arklio galių. Dizainerio manymu, ateityje bolidai bus dar greitesni ir reikalaujantys daugiau ištvermės iš vairuotojų, nes suvaldyti tokį monstrą sugebėtų ne kiekvienas lenktynininkas.
Marcello Raelis neslepia vilčių, jog „Ferrari“ vadovai pamatę jo darbą - susidomės ir pasiūlys šiltą darbo vietą. Vis dėlto, kiekvienas automobilių dizaineris žino, jog įsidarbinti tokiose kompanijose kaip „Ferrari“ yra labai sunku. Norint patekti į šios markės vadovų akiratį, iš pradžių reikėtų atlikti tikrą žygdarbį. Pavyzdžiui? Peterio Schreyerio įdirbis keičiant „Kia“ markės įvaizdį.