Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Pasaulyje neegzistuoja „R32“ pagrindu sukurtas projektas, kuriam neturė...“ – tą pačią akimirką, kai norėsite užbaigti šį sakinį, priešais Jūsų akis išnyra štai šis – anapus milžiniško vandenyno važinėjantis „Nissan Skyline GT-R“.
Kaip ir daugelis to laikmečio legendų: „Civic“, „Integra“, „Impreza“ ar „Lancer EVO“, taip ir „R32“ pasižymi pakankamai dėkingomis kėbulo linijomis, kurios puikiai dera su įvairiomis modifikacijomis.
Tad ko reikia norint savose rankose turėti nepriekaištingo „Skyline GT-R“ receptą? Jums reikėtų „Rocket Bunny“ ir „Pandem“ dirbtuvėse sukurtų kėbulo detalių, trijų dalių „Rotiform“ ratlankių ir žinoma – reguliuojamo aukščio amortizatorių, naujų spyruoklių ir kolegos, kuris galėtų pasidalinti savo žiniomis apie tinkamą ratų išvirtimą. Ir tada prieš Jus stovės štai toks „R32“.
„Pasaulyje neegzistuoja „R32“ pagrindu sukurtas projektas, kuriam neturė...“ – tą pačią akimirką, kai norėsite užbaigti šį sakinį, priešais Jūsų akis išnyra štai šis – anapus milžiniško vandenyno važinėjantis „Nissan Skyline GT-R“.
Kaip ir daugelis to laikmečio legendų: „Civic“, „Integra“, „Impreza“ ar „Lancer EVO“, taip ir „R32“ pasižymi pakankamai dėkingomis kėbulo linijomis, kurios puikiai dera su įvairiomis modifikacijomis.
Tad ko reikia norint savose rankose turėti nepriekaištingo „Skyline GT-R“ receptą? Jums reikėtų „Rocket Bunny“ ir „Pandem“ dirbtuvėse sukurtų kėbulo detalių, trijų dalių „Rotiform“ ratlankių ir žinoma – reguliuojamo aukščio amortizatorių, naujų spyruoklių ir kolegos, kuris galėtų pasidalinti savo žiniomis apie tinkamą ratų išvirtimą. Ir tada prieš Jus stovės štai toks „R32“.