Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusią savaitę jums parodėme vieno auksarankio darbą - iš LEGO detalių sukonstruotus, pilnai veikiančius V8 ir V10 tipo variklius. Pamatę šiuos darbus buvome sužavėti ne tik mes, bet ir jūs. Tačiau pasiruoškite būti nustebinti, nes šis darbas yra visiškai kito lygio.
Bugatti Veyron buvo sukurtas norint pademonstruoti VAG koncerno inžinierių išmanumą, galią ir dėmesį detalėms. Norint šį automobilį išnarstyti po kaulelį, neužtektų net vienos dienos. Vis dėlto, šį kartą visą dėmesį skirsime Bugatti Veyron varikliui - W16 tipo varikliui, kuris turi 64 vožtuvus, keturis kumštelinius velenus ir aštuonių litrų darbinį tūrį.
Solde slapyvardžiu pasivadinęs vyras šį kartą greičiausiai pranoko ne tik pats save, bet ir W16 variklį sukūrusį inžineirių.
Tai yra kažkas neįtikėtino, nuostabaus ir pritrenkiančio.
Praėjusią savaitę jums parodėme vieno auksarankio darbą - iš LEGO detalių sukonstruotus, pilnai veikiančius V8 ir V10 tipo variklius. Pamatę šiuos darbus buvome sužavėti ne tik mes, bet ir jūs. Tačiau pasiruoškite būti nustebinti, nes šis darbas yra visiškai kito lygio.
Bugatti Veyron buvo sukurtas norint pademonstruoti VAG koncerno inžinierių išmanumą, galią ir dėmesį detalėms. Norint šį automobilį išnarstyti po kaulelį, neužtektų net vienos dienos. Vis dėlto, šį kartą visą dėmesį skirsime Bugatti Veyron varikliui - W16 tipo varikliui, kuris turi 64 vožtuvus, keturis kumštelinius velenus ir aštuonių litrų darbinį tūrį.
Solde slapyvardžiu pasivadinęs vyras šį kartą greičiausiai pranoko ne tik pats save, bet ir W16 variklį sukūrusį inžineirių.
Tai yra kažkas neįtikėtino, nuostabaus ir pritrenkiančio.