Tai unikali paslauga Lietuvos rinkoje: jei automobilis per privalomąją apžiūrą gauna neigiamą įvertinimą, draudimas padengia iki 2000 eurų siekiančias remonto išlaidas, susijusias su apdraustų komponentų gedimais.
Problemos ne tik seniems automobiliams
Techninės apžiūros iš pirmo karto neįveikia ne tik seni, bet ir gana tvarkingi automobiliai. Dažniausios priežastys – netinkamai veikiantys žibintai (12,3 proc. atvejų) arba susidėvėjusi pakaba bei važiuoklės elementai (10,6 proc.). Tai reiškia, kad net ir iš pažiūros techniškai tvarkinga transporto priemonė gali turėti trūkumų, apie kuriuos vairuotojas sužino tik techninės apžiūros metu.
„Jei iki techninės apžiūros pabaigos lieka mažai laiko, o apžiūros metu nustatomi trūkumai, vairuotojas gali netekti teisės naudotis automobiliu. Būtent tokioms situacijoms ir skirtas naujasis draudimo sprendimas“, – sako „carOne“ produkto vystymo vadovas Jurgis Gudauskas.
Techninės apžiūros draudimas padengia fizinius, mechaninius ir elektrinius gedimus, nurodytus kaip draudžiami. Vairuotojas, gavęs neigiamą įvertinimą, gali kreiptis dėl kompensacijos, o draudimo bendrovė padengs nustatytų defektų šalinimo išlaidas.
Kam galioja draudimas?
Ši paslauga skirta lengvųjų automobilių savininkams, kurių transporto priemonės:
- nėra senesnės nei 20 metų,
- turi galiojančią techninę apžiūrą, iki kurios pabaigos likę bent 3 mėnesiai,
- nėra nuvažiavusios daugiau nei 400 tūkst. kilometrų.
Draudimas apima mechaninių, elektrinių ir fizinių transporto priemonės komponentų gedimus, nurodytus apibrėžtame sąraše.
Lietuvoje – dar naujiena, bet susidomėjimas auga
Vakarų Europoje tokio tipo draudimas jau seniai tapo įprasta praktika, tačiau Lietuvoje ši paslauga dar tik skinasi kelią. Vis dėlto susidomėjimas jaučiamas vis labiau – tai patvirtina tiek klientų skaičiaus augimas, tiek dažnėjantys klausimai apie paslaugos sąlygas.
„Ši paslauga leidžia vairuotojams būti ramiems – net jei apžiūros išvada bus neigiama, netikėtos išlaidos nevirs galvos skausmu. Klientui svarbu žinoti, kad nenumatytas remontas neištuštins piniginės“, – sako J. Gudauskas.
Kaip viskas veikia?
Norint įsigyti draudimą, pakanka kelių minučių programėlėje „carOne“. Jei automobilis neįveikia techninės apžiūros, per 7 dienas (dar prieš pradedant remontą) reikia apie tai pranešti draudimo bendrovei, pateikti reikiamus dokumentus ir ataskaitą iš techninės apžiūros stoties.
Draudikas įvertina defektus, nustato, kurie jų patenka į draudžiamųjų gedimų sąrašą, ir po to, kai klientas pateikia kvalifikuoto autoserviso remonto sąmatą, patvirtina kompensaciją.
Nors šis draudimas negali užtikrinti, kad automobilis visuomet praeis techninę apžiūrą iš pirmo karto, jis sumažina su tuo susijusią riziką ir leidžia greičiau sugrįžti į eismą. Tiems, kurie nori iš anksto apsisaugoti nuo nenumatytų remonto išlaidų, tai tampa logišku sprendimu.
„Ši paslauga leidžia vairuotojams jaustis saugiau ir atsipalaiduoti – net jei kelyje pasitaikys nesklandumų, finansinės pasekmės bus suvaldytos“, – apibendrina J. Gudauskas.