• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Į Jungtines Amerikos Valstijas buvo importuotas baisus automobilis iš Jungtinės Karalystės. Jį sudarė pačios prasčiausios detalės iš amerikitiškų ir britiškų mažųjų automobilių, septyniasdešimtųjų laikotarpiu.
Ankstyvaisiais septyniasdešimtaisiais mažieji amerikietiški automobiliai buvo tiesiog siaubingi. Tomis dienomis, tiesiog prieš pat degalų krizę, automobilių gamintojai turėjo daugiau dėmesio skirti mažesniems automobiliams, daugybę automobilių buvo pagaminta tam, jog įtiktų klientams. Būtent toks automobilis buvo "Plymouth Cricket", tai tiesiog pervadintas "Hillman Avenger", atvestas amerikiečių rinkai ir papuoštas "Plymouth" ženkleliu. Britiškas automobilis amerikietiškai visuomenei taip pat pristatė begalę problemų.




Dėka šio automobilio tokie automobiliai kaip "Ford Pinto" ir "Chevy Vega" atrodė labai geri lyginant su "Plymouth Cricket".  Šešiasdešimtaisias Amerikos automobilių gamintojai turėjo viską, bet žinojo ir mažų automobilių svarbą rinkai, tokių kaip "Volkswagen Beetle". Jie tiesiog negalėjo savęs priversti sukurti ką nors mažo ir paprasto ir neperpildytų galia. Japonijos kompanijos įsitraukė į kovą. Tuomet didysis trejetas turėjo pripažinti, kad kompaktinių automobilių kūrimas neišvengiamas. Tai lėmė tokių automobilių kaip "1970 Chevy Vega" atsiradimą. Automobilis buvo toks nerimtas, kad saulėtą dieną atrodė kaip metalo lakštas.
"Ford" atsakymas buvo modelis "Pinto". Automobilis pagamintas maždaug prieš keturiasdešimt metų, bet vis dar atrodo madingas. Taigi, "Plymouth" turėjo idėja, net gana logišką. Jie suvokė, kad kūrimas kompaktinių automobilių, nebuvo jų stiprioji pusė ir nusprendė į rinką įvesti pervadintą automobilį iš šalies, kurioje kompaktiniai automobiliai buvo kasdienybė. Tai vis dar atrodė logiška, o "Chrysler" jau tuomet turėjo skyrių Jungtinėje Karalystėje pavadinimu "Rootes", kuri buvo patronuojanti bendrovė prekinio ženklo "Hillman".




Taigi "Crysler"  nusprendė pervadinti "Hillman Avenger" modelį ir pateikti Amerikos rinkai. Bet prieš persistengiant, jie pervadino automobilio pavadinimą į siaubingą. Taip gimė "Plymouth Cricket". Automobilis buvo toks siaubingas, kad jūs turbūt net nesat girdėję apie tokį, ir greičiausiai nei vienas toks šiandien jau neegzistuoja. Septyniasdešimtieji buvo ypač siaubingi britiškiems automobiliams. Šalies didžiausias automobilių konglomeratas "British Leyland" nustatė kokybės ribą taip žemai, kad kitos įmonės galėjo net nesistengti konkuruoti. Amerikiečių pagaminti automobiliai, su kuriais konkuravo "Cricket" nebuvo geriausi automobiliai pasaulyje, bet "Cricket" buvo kažkas baisaus.
Vargu ar buvo sunku matyti, kaip Japonijos gamintojai brovėsi dideliais žingsniais į Amerikos rinką tais laikais. "Cricket" pavadinimas amerikietiškajai automobilio versijai buvo pasirinktas todėl, kad manė jog buvo kvaila vadinti kompaktinius automobilis agresyviai. Taip pat buvo manoma, kad pavadinimas padės prisišlieti prie "Beetle" sėkmės. Deja, taip neatsitiko. Automobilis buvo pristatytas 1971 metais, bet buvo toks nekenčiamas, jog "Chrysler" nustojo jį importuoti kitais metais. Paskutiniai keli vienetai buvo įvežti 1972 metais ir pardavinėti kaip 1973 metų modeliai.




Britiška automobilio versija buvo prieinama su 1,3 ir 1,5 litro motorais, bet Amerikoje buvo pardavinėjama versija tik su 1,5 litro varikliu, kadangi "Chrysler" suvokė, kad vietiniams nerūpi mažesni motorai. Galingesnė variklio versija išspausdavo 70 arklio galių ir iki 100 km/h greičio įsibėgėdavo per 18,8 sekundes. Tai buvo nelabai greita, bet tai buvo mažiausia jo problema. Automobilis rūdijo beveik akimirksniu, o surinkimo kokybė tiesiog siaubinga. Mašina buvo neįtikėtinai primityvi, net ir tuo laikotarpiu. Sklaidė nuostata, kad britiška publika visiškai nenori naujų technologijų savo automobiliuose.
Kaip pavyzdžiui, automobiliai projektuoti Jungtinės Karalystės rinkai, atrodė tyčia nesiūlė nieko naujo. Automobilis buvo toks siaubingas, kad "Chrysler" po "Cricket" žlugimo didelę dalį "Chrysler Europe" pardavė "Peugeot" rankoms. Maždaug tuo pačių metu, kai "Plymouth" kreipėsi į britus, kad patenkinti mažų automobilių poreikį, "Dodge" pasuko į Japoniją ir pardavinėjo "Mitsubishi Colt". "Chrysler" iš tikrųjų tikėjosi su "Cricket" pardavimais aplenkti "Colt", bet po to aks įvyko, "Chrysler" sumažino dėmesį Europoje ir persiorientavo į Japoniją ir išplėtė bendradarbiavimą su "Mitshubishi".




Lengva juoktis iš "Chrysler" nesuvokiamo žingsnio su "Cricket", bet pati idėja neatrodė tokia siaubinga tais laikais. Automobilis buvo giriamas Jungtinės Karalystės spaudoje ir puikiai pardavinėjamas vietinėje šalyje. Amerikietiški automobiliai kurie kurti kitų šalių rinkoms nebuvo sėkmingi. Taip pat buvo keista manyti, kad amerikiečiai pirks automobilius tokius kaip "Beetle", o ką dar labiau šnekėti apie keistos išvaizdos "Cricket"? Pamoka, kad automobilis sukurtas vienai rinkai nebūtinai bus patrauklus ir kitai, buvo skausmingai išmokta. Tačiau "Chrysler" ją tikrai gerai įsisavino.





Į Jungtines Amerikos Valstijas buvo importuotas baisus automobilis iš Jungtinės Karalystės. Jį sudarė pačios prasčiausios detalės iš amerikitiškų ir britiškų mažųjų automobilių, septyniasdešimtųjų laikotarpiu.
Ankstyvaisiais septyniasdešimtaisiais mažieji amerikietiški automobiliai buvo tiesiog siaubingi. Tomis dienomis, tiesiog prieš pat degalų krizę, automobilių gamintojai turėjo daugiau dėmesio skirti mažesniems automobiliams, daugybę automobilių buvo pagaminta tam, jog įtiktų klientams. Būtent toks automobilis buvo "Plymouth Cricket", tai tiesiog pervadintas "Hillman Avenger", atvestas amerikiečių rinkai ir papuoštas "Plymouth" ženkleliu. Britiškas automobilis amerikietiškai visuomenei taip pat pristatė begalę problemų.




Dėka šio automobilio tokie automobiliai kaip "Ford Pinto" ir "Chevy Vega" atrodė labai geri lyginant su "Plymouth Cricket".  Šešiasdešimtaisias Amerikos automobilių gamintojai turėjo viską, bet žinojo ir mažų automobilių svarbą rinkai, tokių kaip "Volkswagen Beetle". Jie tiesiog negalėjo savęs priversti sukurti ką nors mažo ir paprasto ir neperpildytų galia. Japonijos kompanijos įsitraukė į kovą. Tuomet didysis trejetas turėjo pripažinti, kad kompaktinių automobilių kūrimas neišvengiamas. Tai lėmė tokių automobilių kaip "1970 Chevy Vega" atsiradimą. Automobilis buvo toks nerimtas, kad saulėtą dieną atrodė kaip metalo lakštas.
"Ford" atsakymas buvo modelis "Pinto". Automobilis pagamintas maždaug prieš keturiasdešimt metų, bet vis dar atrodo madingas. Taigi, "Plymouth" turėjo idėja, net gana logišką. Jie suvokė, kad kūrimas kompaktinių automobilių, nebuvo jų stiprioji pusė ir nusprendė į rinką įvesti pervadintą automobilį iš šalies, kurioje kompaktiniai automobiliai buvo kasdienybė. Tai vis dar atrodė logiška, o "Chrysler" jau tuomet turėjo skyrių Jungtinėje Karalystėje pavadinimu "Rootes", kuri buvo patronuojanti bendrovė prekinio ženklo "Hillman".




Taigi "Crysler"  nusprendė pervadinti "Hillman Avenger" modelį ir pateikti Amerikos rinkai. Bet prieš persistengiant, jie pervadino automobilio pavadinimą į siaubingą. Taip gimė "Plymouth Cricket". Automobilis buvo toks siaubingas, kad jūs turbūt net nesat girdėję apie tokį, ir greičiausiai nei vienas toks šiandien jau neegzistuoja. Septyniasdešimtieji buvo ypač siaubingi britiškiems automobiliams. Šalies didžiausias automobilių konglomeratas "British Leyland" nustatė kokybės ribą taip žemai, kad kitos įmonės galėjo net nesistengti konkuruoti. Amerikiečių pagaminti automobiliai, su kuriais konkuravo "Cricket" nebuvo geriausi automobiliai pasaulyje, bet "Cricket" buvo kažkas baisaus.
Vargu ar buvo sunku matyti, kaip Japonijos gamintojai brovėsi dideliais žingsniais į Amerikos rinką tais laikais. "Cricket" pavadinimas amerikietiškajai automobilio versijai buvo pasirinktas todėl, kad manė jog buvo kvaila vadinti kompaktinius automobilis agresyviai. Taip pat buvo manoma, kad pavadinimas padės prisišlieti prie "Beetle" sėkmės. Deja, taip neatsitiko. Automobilis buvo pristatytas 1971 metais, bet buvo toks nekenčiamas, jog "Chrysler" nustojo jį importuoti kitais metais. Paskutiniai keli vienetai buvo įvežti 1972 metais ir pardavinėti kaip 1973 metų modeliai.




Britiška automobilio versija buvo prieinama su 1,3 ir 1,5 litro motorais, bet Amerikoje buvo pardavinėjama versija tik su 1,5 litro varikliu, kadangi "Chrysler" suvokė, kad vietiniams nerūpi mažesni motorai. Galingesnė variklio versija išspausdavo 70 arklio galių ir iki 100 km/h greičio įsibėgėdavo per 18,8 sekundes. Tai buvo nelabai greita, bet tai buvo mažiausia jo problema. Automobilis rūdijo beveik akimirksniu, o surinkimo kokybė tiesiog siaubinga. Mašina buvo neįtikėtinai primityvi, net ir tuo laikotarpiu. Sklaidė nuostata, kad britiška publika visiškai nenori naujų technologijų savo automobiliuose.
Kaip pavyzdžiui, automobiliai projektuoti Jungtinės Karalystės rinkai, atrodė tyčia nesiūlė nieko naujo. Automobilis buvo toks siaubingas, kad "Chrysler" po "Cricket" žlugimo didelę dalį "Chrysler Europe" pardavė "Peugeot" rankoms. Maždaug tuo pačių metu, kai "Plymouth" kreipėsi į britus, kad patenkinti mažų automobilių poreikį, "Dodge" pasuko į Japoniją ir pardavinėjo "Mitsubishi Colt". "Chrysler" iš tikrųjų tikėjosi su "Cricket" pardavimais aplenkti "Colt", bet po to aks įvyko, "Chrysler" sumažino dėmesį Europoje ir persiorientavo į Japoniją ir išplėtė bendradarbiavimą su "Mitshubishi".




Lengva juoktis iš "Chrysler" nesuvokiamo žingsnio su "Cricket", bet pati idėja neatrodė tokia siaubinga tais laikais. Automobilis buvo giriamas Jungtinės Karalystės spaudoje ir puikiai pardavinėjamas vietinėje šalyje. Amerikietiški automobiliai kurie kurti kitų šalių rinkoms nebuvo sėkmingi. Taip pat buvo keista manyti, kad amerikiečiai pirks automobilius tokius kaip "Beetle", o ką dar labiau šnekėti apie keistos išvaizdos "Cricket"? Pamoka, kad automobilis sukurtas vienai rinkai nebūtinai bus patrauklus ir kitai, buvo skausmingai išmokta. Tačiau "Chrysler" ją tikrai gerai įsisavino.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų