„Rinkoje kainų lygis ir toliau mažėjo, o konkurencija išliko tokia pat įtempta. Dėl šios priežasties ir toliau klientams pristatėme visiškai naujas paslaugas, nes būtent šis kriterijus tapo pagrindiniu, renkantis naują operatorių. Su naująja mobiliojo interneto kainodara „Lankstus“ suteikėme galimybę savo klientams naudotis mobiliuoju internetu be jokių sunkumų. Kaip rodo statistika, jie šį žingsnį įvertino ir toliau rinkosi mūsų paslaugas“, – sako Fredas Hrenchukas, „Bitės“ grupės generalinis direktorius.
Antrąjį šių metų ketvirtį „Bitė Lietuva“ pajamos siekė 97,7 mln. litų, kai tą patį ketvirtį 2013 m. jos buvo 106,4 mln. litų, o EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją, valdymo mokesčius ir neįprastas išlaidas) – 30,1 mln. litų (2013 m. antrąjį ketvirtį – 35,9 mln. litų).
Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Latvija“ pajamos antrąjį šių metų ketvirtį pasiekė 49,8 mln. litų (2013 m. antrąjį ketvirtį – 47,7 mln. litų ), o EBITDA siekė 10,4 mln. litų (2013 m. antrąjį ketvirtį – 9,4 mln. litų).
Antrąjį šių metų ketvirtį „Bitės“ įmonių grupė gavo 142,8 mln. litų pajamų (2013 m. antrąjį ketvirtį – 145,5 mln. litų). Grupės įmonių EBITDA per 2014 m. antrąjį ketvirtį siekė 40,5 mln. litų (2013 m. antrąjį ketvirtį – 44,2 mln. litų). Taip pat antrąjį šių metų ketvirtį „Bitės“ grupės laisvųjų pinigų srautas išaugo 15,1 mln. litų, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu pernai.
F. Hrenchuko teigimu, „Bitė“ ir toliau didelį dėmesį skyrė investicijoms į naujas paslaugas ir tinklo infrastruktūros atnaujinimą. Antrąjį šių metų ketvirtį bendrovės „Bitė Lietuva“ investicijos siekė 9,9 mln. litų.