Panašią istoriją, tiesa su kiek laimingesne pabaiga papasakoti galėtų ir Edvinas Litvinskas. Užsitikrinęs pergalę priekine ašimi varomų automobilių klasėje ir kiek paerzinęs antroje vietoje likusį sezono lyderį Tomą Michailoviną, Edvinas stojo į “PRO2” klasės važiavimo startą. Finišas dalyvį užklupo netikėtai ir vietoj kugelių, buvo sudėliotas iš Kačerginės miško medžių. Edvino “Mitsubishi Colt” atsipirko pabraižymais ir netrukus užleido vietą toje pačioje vietoje nuo kelio nuslydusiam Donatui Dirginčiui su “Subaru Impreza”, o “PRO2” klasės nugalėtojo taurę namo išsivežė Edvinas Sabalys.
Be nuotykių neapsiėjo ir galine ašimi varomų automobilių klasės važiavimai. Giedrius Ciudaras pademonstravo gana įdomų rezultatą – trasoje užtruko virš 13 minučių. Laikas neatrodo konkurencingas, ypač palyginus su klasės nugalėtoju Aurimu Miškiniu, kuris trasoje užtruko penkis kartus trumpiau, tačiau įskaičiavus, jog Giedrius turėjo savo “BMW” nukelti nuo trasos atitvaro ir jį gynusios milžiniškos padangų krūvos, laikas suprantamas.
Po šešių etapų ir snieguotos žiemos, tiek dalyviai, tiek ir renginių seriją organizavę “Tėvas Racing” kolektyvas džiaugiasi – žiema buvo turininga ir linksma, o varžybos praėjo sklandžiai ir be didelių apgadinimų. Sezono apdovanojimų data bus paskelbta artimiausiu metu.
GALERIJA
Nuotraukų autorius -
Julius Photography