Akylesni lenktynių žiūrovai prisimins tokį Arūną Gečiauską. Pernai tyliai ramiai į etapą Poznanėje atvažiavo su dviem automobiliais: kasdieniu „Audi RS6” ir lenktyniniu „Mitsubishi EVO VIII“. Namo jis grįžo su tais pačiais dviem automobiliais ir dar 5 apdovanojimais. Puikus įsiliejimas į „Autoplius.lt Fast Lap“ bendruomenę.
„Su kiekvienais metais greitėjam. Šitas sezonas gali atnešti naują standartą“, - visiškai ramiai rekordą šiemet prognozuoja mūsų istorijos herojus.
Prasilenkę su Arūnu gatvėje net nepagalvotumėte, kad jis visam pasauliui eksportuoja medinius namelius, pernai metė labai rimtą iššūkį vienam geriausių Lietuvos lenktynininkų Ramūnui Čapkauskui, augina du vaikus ir tuo gali džiaugtis sulaukęs tik trisdešimties.
Bet grįžkime prie jo automobilio. Kažkada šis „Mitsubishi EVO VIII“ buvo Arūno automobilis skirtas ir trasai, ir gatvėms. Hobis rimtėjo, o kartu su juo ir automobilis. Prie to daugiausiai prisidėjo lenktynininko inžinierius Edgaras. Kad automobilis greitas – visi galėjo įsitikinti pernai. Šiemet jis labiau primena eksponatą iš Londono mokslo muziejaus. Kai kurie pakabos ir galios elementai lenktynių inžinerijoje pasirodė tik šiemet.
„Šitas automobilis jau dabar gali pagerinti „Nemuno žiedo“ rekordą. Laisvai. Bet viskas priklauso nuo vairuotojo. Ir tobulos sąlygos nepakenktų. Meluočiau, jei sakyčiau, kad nenoriu to padaryti. Bet dar reikia pasitreniruoti“, - konkrečiai, bet kukliai kalba A. Gečiauskas.
Visą žiemą jis skaitė literatūrą apie lenktynių teoriją. Tuo tarpu praktikos mokėsi „Simuliatorių akademijoje“. Iki rekordo jam liko 1,5 sekundės. Iki pirmojo „Autoplius.lt Fast Lap“ etapo – savaitė. Belieka tik laukti. Kai tik iš trasos išsusk „Nissan Leaf“ saugos elektromobilis, išauš Arūno laikas. Kol laukiate, pasižiūrėkite istoriją apie garažą, kuriame konstruojamas jo priešnuodis pažangiausiems Baltijos šalių automobiliams.
„Autoplius.lt Fast Lap“ sezonas prasidės pirmu etapu gegužės 19 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“. Sezoną sudarys keturi etapai – du Lietuvoje, du užsienio trasose.