Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Paskutinis birželio savaitgalis – laukiama diena aplinkinių valstybių „drifto“ gerbėjams. Rytų Europos „drifto“ čempionato (EEDC) ketvirtas etapas birželio 28-29 dienomis vyks Kačerginės „Nemuno žiede“ – vietoje, po ankstesnių metų šoninio slydimo renginių užsitarnavusioje greičiausios „drifto“ trasos Rytų Europoje vardą.
Rytų Europos „drifto“ čempionatas skaičiuoja jau penktus metus ir trečius – Lietuvoje. Tradiciškai paskutinį birželio savaitgalį „Nemuno žiede“ vykstančios varžybos sulaukia stipriausių „drifterių“ iš aplinkinių valstybių. 2011 ir 2012 metais šoninio slydimo konfigūracija buvo suformuota Kačerginės trasos starto-finišo tiesiojoje, tačiau šiemet organizatoriai verčia naują puslapį šių varžybų istorijoje – „drifteriams“ reikės slysti ties žymiuoju „Ąžuolo“ posūkiu.
„Čia beprotiškas greitis – pradėti slysti šonu reikia ties 170 km/val.“, - pasakojo naująją konfigūraciją treniruočių metu išbandęs praėjusių metų EEDC Lietuvos etapo nugalėtojas latvis Elvijus Kezis. Paklaustas, ar galima tikėtis gražių porinių važiavimų, latvis nesudvejojęs atsakė teigiamai: „Trasa plati, joje daug vietos prisitaikyti prie priekyje slystančio automobilio. Manau, gražių porinių važiavimų tikrai bus. Žinoma, čia labai lengva pervertinti savo jėgas.“
Be greičio, kitas šios vietos „kabliukas“ yra aukščio skirtumas – finišo vieta už starto yra žemesnė net 27 metrais. Tai leidžia trasa taisyklingai slysti net ir mažesnio galingumo automobiliu – kur kas daugiau lems vairuotojo įgūdžiai.
„Ši trasa atskirs vyrus nuo berniukų“, - juokauja „drifto“ teisėjas Mantas Kuzmarskis, teisėjaujantis visuose EEDC etapuose. Anot jo, vadinamame nusileidime link „Ąžuolo“ posūkio galima tikėtis vairuotojų klaidų. „Trasa turi nelygumų – tai mažina sukibimą. Be to, žemyn slystant sunkiau sulėtėti, tad vairuotojams kritiškai svarbu bus pasirinkti tikslų stabdymo tašką – tą padaryti slystant šonu 170 km/val. greičiu nėra paprasta“, - komentuoja M.Kuzmarskis.
Birželio pabaigoje Kačerginę aplankys ne tik stipriausių Rytų Europos „drifterių“ desantas, bet ir svečias iš Kalifornijos – JAV gyvenantis lietuvis Aurimas Bakchis. 2011-aisiais jis debiutavo stipriausiame pasaulyje „drifto“ čempionate „Formula D“. JAV vykstančiame čempionate lietuvis keliuose etapuose užėmė aukštas vietas ir gavo „Metų naujoko 2011“ titulą.
Apie Rytų Europos „drifto“ čempionatą
2013-aisiais penkerių metų sukaktį mininčių EEDC varžybų pirmasis etapas Poznanėje vyko balandžio 21 dieną. „Drifterių“ iš Rytų Europos karavanas po Lenkijos keliavo į Baltarusiją ir Latviją, o birželio gale apsistos Lietuvoje. Šiemet dar numatyti etapai Vengrijoje ir Ukrainoje. EEDC varžybose dalyvauja stipriausi minėtų šalių „drifteriai“, tačiau kiekviename etape prisijungia ir keletas rusų bei suomių.
Šių metų EEDC varžybos yra skirtos pernai tragiškai žuvusiam Latvijos „drifteriui“ Gačiui Lapansui atminti. Jis yra tapęs Latvijos „drifto“ čempionu ir ne kartą įvairiose EEDC varžybose užėmęs prizines vietas.
Paskutinis birželio savaitgalis – laukiama diena aplinkinių valstybių „drifto“ gerbėjams. Rytų Europos „drifto“ čempionato (EEDC) ketvirtas etapas birželio 28-29 dienomis vyks Kačerginės „Nemuno žiede“ – vietoje, po ankstesnių metų šoninio slydimo renginių užsitarnavusioje greičiausios „drifto“ trasos Rytų Europoje vardą.
Rytų Europos „drifto“ čempionatas skaičiuoja jau penktus metus ir trečius – Lietuvoje. Tradiciškai paskutinį birželio savaitgalį „Nemuno žiede“ vykstančios varžybos sulaukia stipriausių „drifterių“ iš aplinkinių valstybių. 2011 ir 2012 metais šoninio slydimo konfigūracija buvo suformuota Kačerginės trasos starto-finišo tiesiojoje, tačiau šiemet organizatoriai verčia naują puslapį šių varžybų istorijoje – „drifteriams“ reikės slysti ties žymiuoju „Ąžuolo“ posūkiu.
„Čia beprotiškas greitis – pradėti slysti šonu reikia ties 170 km/val.“, - pasakojo naująją konfigūraciją treniruočių metu išbandęs praėjusių metų EEDC Lietuvos etapo nugalėtojas latvis Elvijus Kezis. Paklaustas, ar galima tikėtis gražių porinių važiavimų, latvis nesudvejojęs atsakė teigiamai: „Trasa plati, joje daug vietos prisitaikyti prie priekyje slystančio automobilio. Manau, gražių porinių važiavimų tikrai bus. Žinoma, čia labai lengva pervertinti savo jėgas.“
Be greičio, kitas šios vietos „kabliukas“ yra aukščio skirtumas – finišo vieta už starto yra žemesnė net 27 metrais. Tai leidžia trasa taisyklingai slysti net ir mažesnio galingumo automobiliu – kur kas daugiau lems vairuotojo įgūdžiai.
„Ši trasa atskirs vyrus nuo berniukų“, - juokauja „drifto“ teisėjas Mantas Kuzmarskis, teisėjaujantis visuose EEDC etapuose. Anot jo, vadinamame nusileidime link „Ąžuolo“ posūkio galima tikėtis vairuotojų klaidų. „Trasa turi nelygumų – tai mažina sukibimą. Be to, žemyn slystant sunkiau sulėtėti, tad vairuotojams kritiškai svarbu bus pasirinkti tikslų stabdymo tašką – tą padaryti slystant šonu 170 km/val. greičiu nėra paprasta“, - komentuoja M.Kuzmarskis.
Birželio pabaigoje Kačerginę aplankys ne tik stipriausių Rytų Europos „drifterių“ desantas, bet ir svečias iš Kalifornijos – JAV gyvenantis lietuvis Aurimas Bakchis. 2011-aisiais jis debiutavo stipriausiame pasaulyje „drifto“ čempionate „Formula D“. JAV vykstančiame čempionate lietuvis keliuose etapuose užėmė aukštas vietas ir gavo „Metų naujoko 2011“ titulą.
Apie Rytų Europos „drifto“ čempionatą
2013-aisiais penkerių metų sukaktį mininčių EEDC varžybų pirmasis etapas Poznanėje vyko balandžio 21 dieną. „Drifterių“ iš Rytų Europos karavanas po Lenkijos keliavo į Baltarusiją ir Latviją, o birželio gale apsistos Lietuvoje. Šiemet dar numatyti etapai Vengrijoje ir Ukrainoje. EEDC varžybose dalyvauja stipriausi minėtų šalių „drifteriai“, tačiau kiekviename etape prisijungia ir keletas rusų bei suomių.
Šių metų EEDC varžybos yra skirtos pernai tragiškai žuvusiam Latvijos „drifteriui“ Gačiui Lapansui atminti. Jis yra tapęs Latvijos „drifto“ čempionu ir ne kartą įvairiose EEDC varžybose užėmęs prizines vietas.