Viešosios įstaigos „Nacionalinis žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas teigia, kad trasos, kurioje vyksta automobilių, motociklų bei dviračių treniruotės ar varžybos, rekonstrukcija gali būti baigta 2020 metais.
„Planuojama atnaujinti pačią trasą, kad ji atitiktų „Fia Grade III“ standartą. Šiuo etapu bus suprojektuotas pats lenktynių žiedas – jos plotis didės nuo 8–12 m iki 12,5 m ir daugiau – taip pat varžybų techninio aptarnavimo zonos. Kol kas nekalbame apie pastatus, varžybų vadovavimo centrą, boksus“, – sako p. Samochinas, pridėdamas, kad tai būtų sekantis „Nemuno žiedo“ rekonstrukcijos etapas.
Priešprojektiniuose pasiūlymuose nurodoma, kad bus įrengti nauji apsauginiai atitvarai, visa trasa aptverta 2,5 m aukščio tvora, rekonstruota sena automobilių stovėjimo aikštelė bei įrengta nauja, taip vietų skaičių padidinat nuo 260 iki maždaug 860. Taip pat norima išplėsti žiūrovų tribūnas, rekonstruoti požeminį pravažiavimą, kuriuo šiuo metu dvi priemonės prasilenkti negali.
3,3 km ilgio trasos techniniam projektui parengti 110.000 Eur skiria Kauno raj. savivaldybė. Šį rengia UAB Bendrieji statybos projektai, kurią konsultuoja lenktynių trasų projektavime besispecializuojanti britų kompanija „Apex Circuit Design“.
VŽ teigimu, pirmosios lenktynės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje įvyko 1961 metais, nuo tada ji nebuvo modernizuota, buvo atliekami tik mažesnio masto atnaujinimo darbai.
Šaltinis : BNS ir
Verslo žinios