Vartotojų aktyvumas, kaip sparčiai jie renkasi planus su nemokamu „Facebook“ ir tuomet jame naršo vidutiniškai 40 kartų daugiau, liudija, kad šis socialinis tinklas – neatskiriama Lietuvos gyventojų dalis. Daliai jų tai tapo paspirtimi išsamiau susipažinti su mobiliojo interneto galimybėmis, kur jie „Facebook“ pagalba atranda naujienų portalus, programėles ir žaidimus, teigia bendrovės „Bitė“ atstovai.
Prieš mėnesį „Bitė“ pristatė penkis naujus planus, kuriuos vienija tai, kad jų vartotojams neskaičiuojami išsiunčiami ir parsiunčiami duomenys „Facebook“ tinkle bei „Messenger“ programėlėje. Juos jau pasirinko beveik 18 tūkst. bendrovės klientų. Statistika rodo, kad vidutiniškai išnaudojamų duomenų skaičius „Facebook“, pasirinkus naujus planus, išaugo apie 40 kartų, o tarp pačių aktyviausių stebimas augimas, siekiantis šimtus kartų.
„Labas“ vartotojai nemokamą „Facebook“ renkasi dar aktyviau. Galimybė užsisakyti nemokamą naršymą „Facebook“ tinkle jiems atsirado praėjusią savaitę, o ja jau pasinaudojo 36 tūkst. klientų.
„Įvertinę pirmuosius rezultatus, matome, jog toks pasiūlymas vartotojus paskatina ne tik savęs neribojant naršyti „Facebook“, bet daliai jų tampa pirmuoju žingsniu į mobilųjį internetą. Lygindami senuosius ir naujuosius planus, stebime, kad vartotojai pradeda aktyviau naudotis mobiliuoju internetu. Viena iš to priežasčių – išbandę socialinį tinklą nemokamai, jie vis drąsiau naudojasi ir kitomis programėlėmis ar naujienų portalais“, – sako Pranas Kuisys, bendrovės „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius.
Skaičiuojama, kad Lietuvoje „Facebook“ naudojasi 1,26 mln. žmonių – apie pusė jų tai daro per išmaniuosius įrenginius, sakoma bendrovės pranešime.