Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
1981 metais buvo išleista antroji „VW Passat" (B2) karta, kuri kitų šalių rinkose vadinosi „Quantum" arba „Carat". Šie automobiliai buvo gaminami Meksikoje, Argentinoje ir net Kinijoje. O sedano kėbulo tipo „Passat" šiose rinkose vadinosi „Santana", kurie po pristatymo 1984 metais tapo itin populiarūs. Japonijos automobilių gamintojas „Nissan" taip pat buvo įsigijęs teisę gaminti „Santana" modeli, kuris taip ir vadinosi „Nissan Santana".
Tačiau „Santana" modeliui didžiausią įtaką padarė Brazilijos rinka. Šioje šalyje veikia didžiausias „VW" padalinys pietų Amerikos regione, kuriam suteikta teisė priimti autonomiškus sprendimus, kas geriausiai tinka šiai rinkai. Taigi „Santana" modeliui būnant tokiu populiarių šiame kontinente Brazilijos „VW" padalinys 1991 metais nusprendė nekeisti B2 platformos modelio į B3. Vietoj to, buvo sudaryta partnerystė su pietų Amerikos „Ford" padaliniu ir toliau gaminti kiek patobulintą „B2" serijos modelį, kuris šį kart buvo kiek didesnis ir pigesnis.
Nuo 1984 metų "Volkswagen" Kinijoje dirbo kartu su vietos partneriu, kuris labai susidomėjo braziliška „Santana" versija. Ir 1991 metais braziliškam modeliui atsiskyrus nuo vokiško, kinai nusprendė toliau prekiauti B2 serija kuri buvo braziliškos kilmės. Kiniška „Santana" „Shanghai Volkswagen Automotive" grupės sprendimu neturėjo vizualių atnaujinimų iki pat 2004 metų. O braziliška „Santana" palaipsniui vis įgydavo tam tikrų modernių „VW" išorės dizaino tendencijų.
2002 metais buvo sustabdyta „Quantum" gamyba, tai reiškė ir „Santana" gamybos galą, kuris įvyko 2006 metais. B2 „Passat" buvo išleisti įvairių, net smagių komplektacijų modeliai. O štai „Santana" taip ir liko paprastas automobilis, kuriam taip ir nebuvo suteikta licenzija leisti automobilius su visų varančiųjų ratų sistema arba su galingesniais, penkių cilindrų varikliais. Tam buvo ta pati priežastis, kuri ir lėmė tokį automobilio populiarumą.
Turėdamas visus varančiuosius ratus arba galingesni variklį automobilis būtų tiesiog per brangus. O pigus ir patikimas automobilis, buvo esminis „Santana" koziris, leidęs tiek ilgai išlikti rinkoje.
O štai kinai iki šiol gamina „VW Santana". Kuriems šioje rinkoje apskritai nebuvo leidžiama gaminti galingesni nei 100 arklio galių „Santana" modelį, tik 2008 metais buvo panaikintas šis draudimas. Ko pasekoje automobiliai turėjo nežymiai daugiau arklio galių. Kinijoje B2 platformos gamyba sustojo vos praėjusį mėnesį, bet automobilio vardas iš rinkos neketina trauktis. Kinai netrukus pristatys visiškai atnaujintą „Santana" modelį.
„Passat" modelio pardavimai Kinijoje yra tikrai neblogi, kas reiškia, kad naujoji „Santana" privalo būti mažesnis automobilis. Todėl nauja kinietiška „Santana" bus tik kiek ištempta „VW Polo" versija.
1981 metais buvo išleista antroji „VW Passat" (B2) karta, kuri kitų šalių rinkose vadinosi „Quantum" arba „Carat". Šie automobiliai buvo gaminami Meksikoje, Argentinoje ir net Kinijoje. O sedano kėbulo tipo „Passat" šiose rinkose vadinosi „Santana", kurie po pristatymo 1984 metais tapo itin populiarūs. Japonijos automobilių gamintojas „Nissan" taip pat buvo įsigijęs teisę gaminti „Santana" modeli, kuris taip ir vadinosi „Nissan Santana".
Tačiau „Santana" modeliui didžiausią įtaką padarė Brazilijos rinka. Šioje šalyje veikia didžiausias „VW" padalinys pietų Amerikos regione, kuriam suteikta teisė priimti autonomiškus sprendimus, kas geriausiai tinka šiai rinkai. Taigi „Santana" modeliui būnant tokiu populiarių šiame kontinente Brazilijos „VW" padalinys 1991 metais nusprendė nekeisti B2 platformos modelio į B3. Vietoj to, buvo sudaryta partnerystė su pietų Amerikos „Ford" padaliniu ir toliau gaminti kiek patobulintą „B2" serijos modelį, kuris šį kart buvo kiek didesnis ir pigesnis.
Nuo 1984 metų "Volkswagen" Kinijoje dirbo kartu su vietos partneriu, kuris labai susidomėjo braziliška „Santana" versija. Ir 1991 metais braziliškam modeliui atsiskyrus nuo vokiško, kinai nusprendė toliau prekiauti B2 serija kuri buvo braziliškos kilmės. Kiniška „Santana" „Shanghai Volkswagen Automotive" grupės sprendimu neturėjo vizualių atnaujinimų iki pat 2004 metų. O braziliška „Santana" palaipsniui vis įgydavo tam tikrų modernių „VW" išorės dizaino tendencijų.
2002 metais buvo sustabdyta „Quantum" gamyba, tai reiškė ir „Santana" gamybos galą, kuris įvyko 2006 metais. B2 „Passat" buvo išleisti įvairių, net smagių komplektacijų modeliai. O štai „Santana" taip ir liko paprastas automobilis, kuriam taip ir nebuvo suteikta licenzija leisti automobilius su visų varančiųjų ratų sistema arba su galingesniais, penkių cilindrų varikliais. Tam buvo ta pati priežastis, kuri ir lėmė tokį automobilio populiarumą.
Turėdamas visus varančiuosius ratus arba galingesni variklį automobilis būtų tiesiog per brangus. O pigus ir patikimas automobilis, buvo esminis „Santana" koziris, leidęs tiek ilgai išlikti rinkoje.
O štai kinai iki šiol gamina „VW Santana". Kuriems šioje rinkoje apskritai nebuvo leidžiama gaminti galingesni nei 100 arklio galių „Santana" modelį, tik 2008 metais buvo panaikintas šis draudimas. Ko pasekoje automobiliai turėjo nežymiai daugiau arklio galių. Kinijoje B2 platformos gamyba sustojo vos praėjusį mėnesį, bet automobilio vardas iš rinkos neketina trauktis. Kinai netrukus pristatys visiškai atnaujintą „Santana" modelį.
„Passat" modelio pardavimai Kinijoje yra tikrai neblogi, kas reiškia, kad naujoji „Santana" privalo būti mažesnis automobilis. Todėl nauja kinietiška „Santana" bus tik kiek ištempta „VW Polo" versija.