Grįždamas su šeima namo per Šilutės plentą, Karolis sustojo degalinėje papildyti kuro atsargų. Nusprendęs, kad degalų reikės nedaug, vyras įsipylė kuro už lygiai 10 eurų, bet prie kasos buvo paprašytas sumokėti vienu centu daugiau.
„Užsipylus kuro lygiai už 10 eurų, nuėjau mokėti. Degalinės operatorė manęs paprašė dar vieno cento. Tai mane nustebino, paklausiau, iš kur čia tas vienas centas. Ji pareiškė, kad jai kompiuteris taip rodo. Sakau, pas mane ten rodo lygiai 10 eurų“, - tv3.lt pasakojo Karolis.
Vyras pasimetė ir grįžo prie savo kolonėlės įsitikinti ar neklysta. Pamatęs, kad kuro pylėsi tikrai už lygiai 10 eurų, vyras nufotografavo skaičius ir grįžo pas kasininkę. Tačiau kasininkė atkakliai reikalavo sumokėti likusią sumą.
„Aš jai sakau, ne, aš to vieno cento nemokėsiu iš principo. Ne dėl to, kad tai yra dideli pinigai, o iš principo. Padėjau lygiai 10 eurų ir išėjau“, - pasakojo Karolis.
Du klientai – beveik vienodos sumos
Tuo tarpu „Circle K“ Lietuva marketingo ir komunikacijos vadovė Indrė Česūnienė papasakojo kitą, kiek kurioziškesnę istorijos pusę.
„Šeštadienį, rugsėjo 2 d. pavakare „Circle K“ Klaipėdos Žiedo degalinėje gretimose kolonėlėse dyzelino už beveik identišką sumą įsipylė du klientai. Vieno kliento sąskaita už degalus sudarė lygiai 10 eurų, antrojo – 10,01 euro. Kasos kvitų kopijos rodo, kad klientai ir atsiskaitė tuo pačiu metu: faktiškai tą pačią sekundę kasos aparatuose jiems buvo išmušta po čekį. Vieno kvito apmokėjimo laikas yra 15:36:49, kito – 15:36:51“, - tv3.lt sakė I. Česūnienė.
Kadangi abi degalų pompos yra greta, toje pačioje pusėje, nesunku apsirikti ir degalinės klientams, ir darbuotojams. Šiuo atveju, anot I. Česūnienės, nesusipratimas įvyko, čekį išmušus pagal kliento nurodytą apytikslę sumą, o ne tikslų kolonėlės numerį. Vienu centu mažesnė sąskaita už degalus į kasą buvo įmušta keliomis sekundėmis anksčiau, o pats klientas to galėjo ir nepastebėti, nes pirko ne tik degalus, bet ir maisto.
Degalinės atstovė patikino, kad paslaugas teikianti įmonė šią savaitę atliko bandymus bei patikrino sistemą.
„Buvome patikinti, kad kolonėlėje atvaizduojamos bei į kasą perduodamos tikslios kainos, identiškos toms, kurias pildamiesi degalus mato klientai. Atsiprašome kliento už nepatogumus, patirtus susiklosčius nekasdieniškai situacijai“, - sakė I. Česūnienė.