Vartotojams tampant vis taupesniems ir tradiciniams reklamos sklaidos kanalams darantis vis labiau užpildytiems, prekių ženklų kūrėjai susiduria su ypatingais iššūkiais, kaip išsiskirti, rašoma tinklalapyje thecoolhunter.net.
Kaip pritraukti vartotojus? Kaip naujai atrasti tradicinius sklaidos kanalus ir kurti naujus? Kaip panaudoti kūrybiškumą atnaujinant prekės ženklą? Galų gale, kaip jį padaryti „kietą“?
Priešingai plačiajai nuomonei, atsakymas į šiuos klausimus yra labai paprastas. Iš tiesų, yra taikomas sprendimas, kurį galima apibrėžti vieninteliu žodžiu: naujovė.
Naujovės daugiau nebėra galimybė – jos privalomos, o ypatingai informuotiems dabarties vartotojams jos yra tapę pagrindiniu lūkesčiu.
Pastangos būti nekasdieniškam naujojoje kasdienybėje yra kompanijos rinkodaros (marketing) komandos kelionė ieškant naujovių: nuo partizaninio marketingo, virusinės reklamos, aplinkos ir lauko reklamos iki labiausiai netikėtų reklamos vietų.
Šaltinis: thecoolhunter.net