Jau anksčiau skelbta, jog per pirmas 24 prekybos valandas naujaisiais C.Ronaldo marškinėliais jų buvo parduota už 52 mln.
Akivaizdų šuolį „Juventus“ padarė ir didindami savo prekės ženklo žinomumą. Paskaičiuota, kad per paskutinį mėnesį, Turino klubas smarkiai išaugino sekėjų armiją įvairiuose socialiniuose tinkluose.
Didžiausias augimas įvyko „Instagram“ – įsigijus CR7 „Juventus“ sulaukė naujų 3,5 mln. sekėjų. „Facebook“ platformoje tokių buvo 1,7 mln., „Youtube“ – 500 tūkst., o „Twitter“ 350 tūkst.
Tai – įspūdingi skaičiai. Pats Ronaldo „Instagram“ tinkle turi 138 mln. sekėjų. Nuotrauką, kurioje jis paskelbė apie prisijungimą prie „Juventus“, šiuo metu yra pamėgę 12,1 mln. žmonių.
Šis įrašas patenka tarp penkių labiausiai pamėgtų įrašų per visą „Instagram“ istoriją. Futbolininką lenkia tik Justinas Bieberis ir Kylie Jenner.
Portugalo debiutas naujoje komandoje įvyks po savaitės – rugpjūčio 18 d., kai „Juventus“ išvykos rungtynėmis su Veronos „Chievo“ atidarys naują „Serie A“ sezoną. Jame Turino klubas pamėgins aštuntą kartą iš eilės tapti šalies čempione.
Šį mačą nemokamai transliuos „Eleven Sports“ puslapis „Facebook“ tinkle.