„Touring Superleggera“ arba tiesiog „Touring“, visame pasaulyje buvo žinoma kaip išskirtinių superautomobilių gamintoja. Ši kompanija specializavosi automobilių dizaino ir gamyba. „Touring“ vadovai niekados neplanavo sukurti atskiros markės, kuri galėtų konkuruoti su tokiais grandais kaip : „Ferrari“, „Lamborghini“ ar „Alfa Romeo“. „Touring“ darė daug svarbesnį darbą. Ji siūlė įvairiems pasaulio gamintojas savo prototipus ir gamybos paslaugas, kuriomis per pakankamai ilgą „Touring“ istoriją pasinaudojo „Alfa Romeo“, „BMW“, „Lancia“, „Maserati“, „Ferrari“, „Jensen“ ir „Bristol“. O 1966 metais prie šio sąrašo prisidėjo ir didžiausias automobilių gamintojas Italijoje - „Fiat“.
„Touring“ kartu su „Fiat“ susitarė, jog ši mažytė kompanija sukurps „124“ kabrioletą. Kaip ir pridera mažytei itališkai kompanijai, taip ir „Touring“ turėjo finansinių problemų, kurios įtakojo „124“ kūrimą.
Pagal pirminius planus, naujasis kabrioletas turėjo atrodyti visiškai kitaip negu įprastas „124“ sedanas. Tačiau turint labai mažai finansinių išteklių, „Touring“ nusprendė eiti lengviausiu keliu. Jie į savo dirbtuves atsivežė visiškai naują „Fiat 124“ ir pradėjo jį narstyti po kaulelį. Tuometiniai „Touring“ inžinieriai nusprendė, jog pats lengviausias būdas sukurti „124“ kabrioletą - nupjauti stogą. Jie būtent tai ir padarė.
Automobilio likus be galvos, „Touring“ taip pat pašalino vidurinį statramstį, sumontavo didesnius dvejas priekines duris ir uždėjo naują sulankstomą stogą, kuris kabrioletui suteikė elegancijos. Galutiniu rezultatu buvo nustebinti net ir „Fiat“ vadovai.
Pasibaigus Turino automobilių parodai, „Fiat“ vadovai ragino „Touring“ pradėjo serijinę gamybą kuo greičiau. Pagal pirminį planą, naujasis kabrioletas turėjo kainuoti 1.3 milijono lirų. Pavyzdžiui : „Fiat 124“ sedanas kainavo tik 1.24 milijono lirų. Pakankamai mažytis kainų skirtumas sužavėjo ne vieną „Fiat“ markės atstovą ir „124“ modelio gerbėją. „Fiat“ paskelbus apie serijinę automobilio gamybą, „Touring“ iškart sulaukė net 1400 išankstinių užsakymų, tačiau tada išlindo tikrosios „Touring“ bėdos.
Kol „Fiat“ plojo rankomis dėl gausių išankstinių užsakymų, į „Touring“ duris pasibeldė mokesčių inspekcijos darbuotojai, kurie bandė išmušti skolas, tikrąją ta žodžio prasme. Mokesčių inspekcijos darbuotojai įsakė „Touring“ sumokėti savo skolas per du mėnesius, nes kitu atveju gresia dar didesnės baudos.
Nors „Touring“ vadovai kreipėsi kur tik galėjo, tačiau viskas baigėsi pasirinkus blogiausią scenarijų - bankrotu. 1966 metų pabaigoje „Touring“ paskelbė, jog uždaro dirbtuvės duris. Turtas buvo perleistas mokesčių inspekcijai, kuri vėliau pardavė „Touring“ dirbtuves investuotojams iš anapus Atlanto.