• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Need For Speed“ lenktynių serija automanų tarpe puikiai žinoma nuo pat 1994-ųjų, kai pasaulį išvydo pirmoji šio lenktynių žaidimo dalis. Tuomet, pirmoji „Need For Speed“ žaidimo dalis pasiūlė išbandyti brangiausius automobilius, pačiuose vaizdingiausiuose pasaulio kampeliuose. Praėjus 21 metams, legendinę lenktynių seriją galima išbandyti įvairiausiuose prietaisuose. Pradedant personaliniais kompiuteriais, konsolėmis ir baigiant išmaniaisiais telefonais. 
Pastarieji penki metai „Need For Speed“ lenktynių serijai nebuvo patys geriausi. Pačioms svarbiausioms platformos išleistos „Need For Speed“ dalys buvo sutiktos įvairiai, tačiau ne viena nesugebėjo užkariauti pasaulio žaidėjų širdžių kaip „Need For Speed : High Stakes“, „Porsche Unleashed“ ar net „Underground“. Vis dėlto, viena didžiausių kompiuterinių žaidimų leidėja - „Electronic Arts“ nusprendė, jog „Need For Speed“ privalo padaryti vienerių metų pertrauką. Priverstinių atostogų metu „Electronic Arts“ dirbo ne prie vieno, bet prie dviejų „Need For Speed“ serijos žaidimų. Vienas iš jų buvo skirtas „PC“, „Xbox“ bei „Playstation“ platformoms, o antrasis - „Android“ arba „iOs“ operacinę sistemą turintiems išmaniesiems telefonams.

„Need For Speed“ lenktynių serija automanų tarpe puikiai žinoma nuo pat 1994-ųjų, kai pasaulį išvydo pirmoji šio lenktynių žaidimo dalis. Tuomet, pirmoji „Need For Speed“ žaidimo dalis pasiūlė išbandyti brangiausius automobilius, pačiuose vaizdingiausiuose pasaulio kampeliuose. Praėjus 21 metams, legendinę lenktynių seriją galima išbandyti įvairiausiuose prietaisuose. Pradedant personaliniais kompiuteriais, konsolėmis ir baigiant išmaniaisiais telefonais. 
Pastarieji penki metai „Need For Speed“ lenktynių serijai nebuvo patys geriausi. Pačioms svarbiausioms platformos išleistos „Need For Speed“ dalys buvo sutiktos įvairiai, tačiau ne viena nesugebėjo užkariauti pasaulio žaidėjų širdžių kaip „Need For Speed : High Stakes“, „Porsche Unleashed“ ar net „Underground“. Vis dėlto, viena didžiausių kompiuterinių žaidimų leidėja - „Electronic Arts“ nusprendė, jog „Need For Speed“ privalo padaryti vienerių metų pertrauką. Priverstinių atostogų metu „Electronic Arts“ dirbo ne prie vieno, bet prie dviejų „Need For Speed“ serijos žaidimų. Vienas iš jų buvo skirtas „PC“, „Xbox“ bei „Playstation“ platformoms, o antrasis - „Android“ arba „iOs“ operacinę sistemą turintiems išmaniesiems telefonams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

NFS (29)


Be limitų
Daugelio automanų akys šiuo metu yra nukreiptos į naujausią „Need For Speed“ lenktynių serijos dalį, kurios dėka visi kompiuterinių žaidimų gerbėjai galės sugrįžti prie galimybės įsigyti norimą automobilį, be jokių apribojimų jį modifikuoti ir užkariauti nelegalių gatvės lenktynių sceną. „Underground“ varomasis variklis buvo patobulintas, aprengtas naujais drabužiais ir įvyniotas į naują pakuotę. Tuo tarpu išmaniųjų telefonų naudotojai jau kurį laiką turėjo progą išbandyti kitą lenktynių žaidimą už kurio sukūrimą buvo atsakinga ne „Electronic Arts“, bet Australijoje įsikūrusi „Firemonkeys“ studija.
„Android“ ir „iOS“ vartotojams naujas lenktynių žaidimas pasiūlys 30 skirtingų automobilių, daugiau kaip 10 žaidimo rėžimų, 38 lenktynių trasas ir net 900 lenktynių, kuriose turėsite įveikti savo konkurentus, išvengti policijos pareigūnų. Visos tikrosios „Need For Speed“ savybės, ar ne? Iš dalies.

REKLAMA

NFS (36)


Žaidimas buvo sukurtas tiems kurie mėgsta neįsitraukti, bet tiesiog smagiai praleisti laiką. Kiekvieno automobilio valdymas toli gražu neprimena „Real Racing“ suteikiamo tikroviškumo. Kiekvienas automobilis valdosi beveik identiškai, skirtumai tarp įvairių mašinų išryškėja tik tada, kai pradedate juos tobulinti. Kiekvienos laimėtos lenktynės jums atneša ne tik didesnę reputaciją ar pinigų, bet ir tam tikrą detalę, kurią galėsite panaudoti viename ar kitame automobilyje.
Žaidimą kūrusi studija pasirūpino, jog kiekvienos lenktynės netrūktų ne ilgiau nei vieną ar dvi minutes. Ar tai gerai? Galbūt, nes tada kiekvienas žaidėjas gali labai greitai pasiekti tam tikrą lygį, leidžiantį įsigyti galingesnius, įdomesnius ir greitesnius automobilius. Tačiau pasiekus tam tikrą ribą, net ir „Volkswagen Golf GTI“ leidžia labai greitai įsiveržti į priekį ir nesukti galvos dėl konkurentų. Po vienerių, dviejų, penkių, dešimties tokių pačių, monotoniškų lenktynių naujoji „Need For Speed“ dalis pradeda pabosti.

REKLAMA
REKLAMA

NFS (8)


Po keletos dienų, prie „Need For Speed : No Limits“ mes praleisdavome ne 40 minučių, o tik 10. Ir tai, 99% šio laiko buvo praleidžiama tobulinant automobilius, perkant naujas detales, tačiau norint išgauti maksimumą, reikės arba apsišarvuoti kantrybe arba atverti piniginę. Priėjus tam tikrą etapą, žaidimas jums pasakys, jog jūsų automobilis neatitinka reikalavimų. Norint tęsti lenktynininko karjerą, turėsite įsigyti tam tikrą komponentą, pavyzdžiui, turbiną. Tačiau kuo jūsų automobilis įmantresnis ir brangesnis, tuo sunkiau bus rasti reikalaujamą detalę. Nenorintiems laukti, kol ši detalė atsiras uoste arba detalių parduotuvėje, sumokėję tam tikrą sumą, galėsite ją įsigyti iškart. Bėda yra ta, jog norint išlaikyti aukštą žaidimo tempą, turėsite atsisveikinti ne su vienu ir ne su dviem eurais, o tai šiek tiek gadina žaidimo patirtį.
Vis dėlto, praleidus keletą valandų ar dienų bandant atrakinti naujus lygius suteikia tam tikrą malonumą. Ypač, kai garaže galima išsirinkti ne tik iš „Subaru BRZ“, „Volkswagen Golf GTI“ ar „Ford Fiesta ST“, bet ir iš „BMW M4“, „Porsche 911“ ar „Dodge Viper“.
Taigi, ar „Need For Speed : No Limits“ yra vienas iš tų žaidimų, kuris leis šiai lenktynių serijai susigrąžinti gerą vardą? Greičiausiai ne, tačiau norintys smagiai praleisti laiką - išbandykite. Tik jeigu ateis diena, kai jums reikės pasirinkti „Need For Speed : No Limits“ ar „Real Racing“ - pasilikite ties „Real Racing“.
Atsiųsti žaidimą galite nemokamai. „
iOS“ platformoms, „
Android“ platformoms.
verdiktas3

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų