• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių puošybos tendencijos per pastaruosius dvidešimt metų pasikeitė kardinaliai. Jeigu 2000-aisiais didžioji dauguma daugiau dėmesio skirdavo akį rėžiančioms kėbulo dalimis arba trumpai tariant – stilistinei automobilio pusei, tai šiandien matome absoliučiai priešingą vaizdą. Jaunoji karta semdamasi įkvėpimo iš bendraminčių kitose šalyse, susikoncentruoja ne tik į išvaizdą, bet ir į techninę pusę, kurios dėka automobilis gali važiuoti greičiau, stabiliau ir užtikrinčiau.
Vis dėlto, šios istorijos herojus tik pradėjęs galvoti apie pirmąją modifikaciją, labai greitai nusprendė, jog tai turi būti ne našesnė turbina, iš stiklo pluošto pagamintos kėbulo detalės ar stilingi ratlankiai. Oj ne. Nuo pat pirmosios automobilio kelionės į garažą, Nedas svajojo apie ratuotį, kurio kėbulas per keletą akimirkų galėtų pakilti arba nusileisti ir tai darydamas, skleisti „Pšššš, pšššš“ garsus.

Automobilių puošybos tendencijos per pastaruosius dvidešimt metų pasikeitė kardinaliai. Jeigu 2000-aisiais didžioji dauguma daugiau dėmesio skirdavo akį rėžiančioms kėbulo dalimis arba trumpai tariant – stilistinei automobilio pusei, tai šiandien matome absoliučiai priešingą vaizdą. Jaunoji karta semdamasi įkvėpimo iš bendraminčių kitose šalyse, susikoncentruoja ne tik į išvaizdą, bet ir į techninę pusę, kurios dėka automobilis gali važiuoti greičiau, stabiliau ir užtikrinčiau.
Vis dėlto, šios istorijos herojus tik pradėjęs galvoti apie pirmąją modifikaciją, labai greitai nusprendė, jog tai turi būti ne našesnė turbina, iš stiklo pluošto pagamintos kėbulo detalės ar stilingi ratlankiai. Oj ne. Nuo pat pirmosios automobilio kelionės į garažą, Nedas svajojo apie ratuotį, kurio kėbulas per keletą akimirkų galėtų pakilti arba nusileisti ir tai darydamas, skleisti „Pšššš, pšššš“ garsus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Modifikuota Audi A4


Meilė iš pirmo žvilgsnio
Šiai dienai „svajonių automobilio“ sąvoką atitinkantis ratuotis, ko gero, privalo būti įspūdingai galingas, išskirtinis ar netgi – retas, tad mes įsivaizduojame, jog būsite nustebinti išgirdę, jog mūsų pašnekovas itin skambią etiketę užklijavo ant pakankamai paprasto automobilio, kurių Lietuvoje yra tūkstančiai.
„Vieną dieną su motoroleriu beraižant savo miestelio gatves, netikėtai pro mane pravažiavo juodos spalvos „Audi A4“. Be jokių išorės modifikacijų, tiesiog dėvėjo neįprastus ratlankius, o priekinėje dalyje akivaizdžiai matėsi tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tą akimirką suvokiau, kad pats noriu tokios mašinos, į kurią žmonės atsigręžtų pasižiūrėti“, – apie norą turėti nestandartinį automobilį prisimena Nedas. Vis dėlto, kelionė link svajonių automobilių buvo gerokai ilgesnė.
„Gavęs vairuotojo pažymėjimą, pradėjau vairuoti tėčiui priklausiusį „Peugeot 406“ ir tai darydamas vis svajojau apie „Audi“. Aišku, kad ir kiek svajojau, ta „Audi“ nenukrito iš dangaus man prieš nosį, tad išvykau į Angliją užsidirbti pinigų savo pirmajam automobiliui“, – pasakoja Nedas.

REKLAMA

Modifikuota Audi A4


Kaip ir galėjote tikėtis, sugrįžus į Lietuvą, jau sekančią dieną Nedas pradėjo išsvajoto automobilio paieškas, bet net ir svarstant tokio populiaraus automobilio įsigijimą, reikia apsišvartuoti kantrybe. Visgi, ne visi linkę savo automobilį tausoti ir prižiūrėti.
„Vieną dieną, visai netikėtai, atradau paskutinių gamybos metų (2001) „B5“ kartos „Audi A4“ universalą. Nors jis buvo pilkos spalvos, bet žinant kiek laiko sugaišau ieškodamas tinkamo varianto, nusipirkau tą pilką dyzeliuką, o ir šiandien ta pilka spalva man yra topų topas“.

REKLAMA
REKLAMA

Modifikuota Audi A4


Automobilį pakrikštijo stirna
Net neabejojame, jog kiekvienas iš jūsų svajoja apie automobilį, kuris turėtų priedus, dėl kurių pasirašytumėte sutartį su velniu. Ar tai būtų originalūs „Rota“ ratlankiai,  ar „Skunk2“ pakabos elementai – ilgai laukti, ieškoti ir galiausiai garaže automobiliui suteikti priedai gali teikti daugiau džiaugsmo negu Lietuvos krepšinio rinktinės pergalė prieš Jungtines Valstijas.
Tad galite įsivaizduoti kokią demotyvaciją patirtumėte, jeigu naujutėlėms dalims kas nors nutiktų: sulūžtų ar netikėtų išmatavimai. Būtent tokį momentą prisimena ir Nedas: „Kaip šiandien pamenu momentą, kai tamsų ir lietingą rytą, važiuodamas į darbą, miesto viduryje priešais mane iššoko stirna. Kol išlipau apžiūrėti ir suvokti kas įvyko, stirna atsistojo ir pabėgo, palikusi man linkusį kapotą, groteles, skilusį, tik ką perdažytą „Audi S4“ buferį ir priekinius žibintus su nulūžusiais laikikliais“, – graudžiu prisiminimu pasidalija Nedas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Modifikuota Audi A4


Vis dėlto, vokiško universalo modifikavimo eiga ne visuomet būdavo pažymėta liūdnais momentais. Kaip visišką to ryto priešingybe tapo Nedo dalyvavimas „Baltic Vag Vest“ festivalyje.
Latvijoje, ne vienerius metus vykstančiame renginyje, Nedui buvo įteiktas „Audience‘s Sumpathy“ apdovanojimas: „Tai buvo pirmasis tokio pobūdžio renginys, kuriame dalyvavau ir kuriame likau pastebėtas. Aišku, už tą apdovanojimą teko pakovoti, bet mes tai padarėme“, – pasakoja Nedas.

REKLAMA

Modifikuota Audi A4


Ne viskas ėjosi sklandžiai
Automobilio tobulinimo procesas tikrai nėra vienas iš tų, kurį norėtųsi pavadinti sklandžiu. Anksčiau ar vėliau susiduriama su netikėtais iššūkiais, kurie priverčia prisiminti riebiausius keiksmažodžius, kurie nors ir trumpam, bet palengvina susidariusią situaciją.
„Anksčiau galvojau, kad daugiausiai nervų pareikalavo „Bose“ garso sistemos įdėjimas. Kas antra plastmasė lūždavo, o dar kai bijai gauti per pirštus elektros...“, – juokdamasis pasakoja Nedas.
Vis dėlto, naujos garso sistemos montavimas vėliau pasirodė kaip atostogos pajūryje: „Tada atėjo diena, kai teko susidėti orinę pakabos sistemą...“, – pasakoti pradeda Nedas.

REKLAMA

Modifikuota Audi A4


„Buvo tokių dienų, kai jau norėjosi viską mesti ir parduoti kam nors kitam tą velniavą. Tuo laikotarpiu net naktimis sėdėdavau ir ieškodavau informacijos, kuri leistų pasistūmėti į priekį.  Tai jungtys netinka, tai šlangutės nestandartinės, tai slėgis pro kažkur eina. Ir beviltiškiausia, kad viskas vyko karantino laikotarpiu. Su užsienyje buvusiais detalių tiekėjais susisiekti buvo sunku, o apie greitą detalių gavimą net nebuvo ko ir svajoti. Ačiū dievui, jog mano sužadėtinė, Emilija, visada būdavo šalia ir sugebėdavo mane nuraminti“, – sunkiausią laikotarpį apibūdina Nedas.
„Labiausiai abejiems buvo gaila ne pinigų, o laiko. Jau buvo pačiam nebesmagu pagalvojus, kad jos dovana tapo viena didžiausių naštų abiem. Net pakalbėti apie praėjusią darbo dieną nerasdavome laiko, nes buvome paskendę orinės pakabos problemose. Ačiū dievui, kad išbridome beveik sausi“, – su šypsena veide priduria Nedas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Modifikuota Audi A4


Atliktų darbų sąrašas: 


  • Sumontuota „Bose“ garso sistema

  • „Audi S4“ priekinis buferis

  • „Audi S4“ radiatoriaus grotelės

  • „Audi RS4“ originalus spoileris

  • „Audi S6“ vairas, persiūtas „Nappa“ oda

  • „Audi S4“ spidometras

  • „Audi S4“ originalios „Recaro“ sėdynės

  • „RNS-E“ multimedija

  • „Audi S4“ pavarų perjungimo svirties antgalis

  • 18 colių „Work Meister“ replikos

  • „Airlift 3P“ orinės pakabos sistema

  • Įdiegta nauja variklio valdymo programa bei sumontuota našesnė turbina


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų