Johno automobilių istorija nėra labai įspūdinga. Pirmasis vyro automobilis buvo 1976 metais pagamintas „Buick Skyhawk“. Dviejų durų hečbekas, kuris buvo varomas priekiniais ratais. Tačiau kaip ir daugelis jo pažįstamų, Johnas nusprendė iškeisti senutėlį „Buicką“ į kai ką įdomesnio. „Kažkas įdomesnio“ etiketė gavo pirmos kartos „Acura Integra“. Vis dėlto net ir šis japoniškas kūrinys nepatenkino alkio. Taip Johnas kas metus keisdavo automobilius, kol galiausiai atėjo metas pagalvoti ne apie save, bet apie šeimą ir jos poreikius. Ieškodami naujo šeimos draugo, Johno žmona pasiūlė pasidomėti ką galima įsigyti oficialiose markių atstovybėse, kurios tuo metu siūlė mašinas įsigyti su neįtikėtinomis nuolaidomis. Nuvykę į „Subaru“ markės atstovybę, jų dėmesį prikaustė mėlynos spalvos „Forester XT“. Nors apie „Subaru“ markės automobilius Johnas nieko nežinojo, tačiau kam tai rūpi, jeigu jis ir jo žmona šį automobilį įsimylėjo iš pirmo žvilgsnio?
Įsigyti naują automobilį yra viena, tačiau įtikinti žmoną tobulinti dažais kvepiantį automobilį yra sudėtingesnė užduotis. Kaip bebūtų keista, tačiau Johno žmona ne tik palaikė šią mintį, bet pasakė tai įgyvendinti kuo greičiau.
Gavus leidimą tobulinti „Foresterį“, reikėjo gerai pagalvoti kokių modifikacijų Johnas nori ir kaip „Subaru“ turėtų atrodyti. Reikėjo surasti kompromisą tarp patikimo šeimyninio automobilio ir šiek tiek beprotiško galiūno. Johnas teigia, kad turėtų padėkoti vietinei „Subaru“ atstovybei, kurioje dirba ne vienas auksarankis, kuris pasiūlė keletą įdomių idėjų.
Viskas prasidėjo nuo pavarų perjungimo svirties ir baigėsi ties kompiuterio perprogramavimu ir galingesnės turbinos montavimu. Viskas buvo daroma su tam tikromis ribomis. Johnas nenorėjo prarasti „Subaru“ garantijos, todėl kai kuriuos sprendimus įtakojo šis faktorius.
Modifikacijų sąrašas :
2.5 litro „EJ255“ benzininis variklis su turbokompresoriumi, „STI VF43“ turbina, „TP“ tarpinis suslėgto oro aušintuvas, „AVCS“ galva, radiatorius, vandens ir kuro pompa. „Injen“ išmetimo kolektorius, „Subaru SPT“ tepalo aušintuvas, „TopSpeed“ specialistų perprogramuotas kompiuteris, „ST“ 17 x 7.5 ratai, „DBA“ suportai, „Goodridge“ stabdžių šlangutės, „STI“ rausvos spyruoklės, 21 mm stabilizatorius, „Recaro Speed“ sėdynės, „Schroth“ saugos diržai, „STI Limited“ priekinis lip'as, „JDM STI“ kapotas, pagal užsakymą pagamintas galinis spoileris.
Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/