• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seni automobiliai turi kažką tokio, kas yra neapčiuopiama, bet miela širdžiai. Nors modernūs automobiliai turi daugiau privalumų, yra ekonomiškesni, kai kuriais atvejais patikimesni, bet juk didesnę šypseną sukeltų ne visiškai naujas automobilis, o pakankamai senas ir tinkamai prižiūrėtas automobilis ar ne?
Būtent apie tokį egzempliorių šiandien ir pakalbėsime. Prieš jūsų akis stovi šeštos kartos populiarus „Mitsubishi" modelis „Galant", kuris buvo gaminamas nuo 1987 iki 1993 metų. Kompaktiško dydžio automobilis yra laimėjęs Japonijos metų automobilio titulą 1987 metais, o per visą savo gyvenimo tarpą yra susirinkęs ne vieną prestižinį apdovanojimą, kuriuos įteikdavo prestižiniai žurnalai rašantys automobilių tema.

galant_11
Būtent šio egzemplioriaus gyvenimo istorija baigėsi ir tuo pačiu prasidėjo iš naujo 2010 metais. Pakankamai prasto stovio, vos važiuojantį ir judantį automobilį nusipirko vyrukas vardu Vova. Ieškodamas pirmojo savo automobilio, Vova žinojo, jog nori japoniško automobilio. Tai buvo pats svarbiausias kriterijus. Kadangi finansinė padėtis neleido ieškotis kažko egzotiško, Vova skelbimų portaluose pamatė už labai mažą sumą parduodamą „Mitsubishi Galant".
Atvykus apžiūrėti automobilio, Vova buvo truputėlį nustebęs. Surūdijęs, vos užsivedantis ir važiuojantis automobilis buvo kaip senas šuo, kurio norėjo atsikratyti šeimininkai. Tą pačią minutę Vovai šovė į galvą įsigyti šį seną karietą ir prikelti antram gyvenimui.

galant_02
Restauracija prasidėjo nuo automobilio kėbulo, kuris yra visų japoniškų automobilių Achilo kulnas. Norint tinkamai sutvarkyti kėbulą, teko padirbėti iš peties. Automobilis net gi buvo perdažytas du kartus.

galant_07
Sekantis žingsnis buvo automobilio važiuoklės tvarkymas. Vova teigia, jog net neatsimena kiek teko pakeisti komponentų, kurie buvo susidėvėję. Apie išleistą pinigų sumą taip pat neužsiminsime, nes ji gerokai viršija automobilio įsigijimo kainą.

galant_03
Sekantis žingsnis buvo pakeisti skardinius ratlankius, kurie atrodo ir skleidžia rūdžių liga. Vova per pažįstamus atrado beveik naują „BBS RX" ratlankių komplektą, kuris atrodo buvo sukurtas specialiai šiam „Galant" modeliui.
Visi šie darbai ir minimalūs patobulinimai užtruko daugiau kaip 1,5 metų, tačiau tai dar ne viskas, nes Vova visai neseniai sumontavo daugybę „K-Sport" firmos pakabos komponentų, kurie ne tik sumažino automobilio prošvaisą, bet ir pagerino „Galant" valdymo savybes. Dabar automobilis valdosi taip kaip ir turėtų valdyti „Mitsubishi" markės automobiliai.

galant_01
Nors tai ir nėra pats įdomiausias, įspūdingiausias ir gražiausias projektas turintis beprotišką kiekį modifikacijų, tačiau turime užkabinti šiam žmogui medalį už kantrybę ir pasiryžimą restauruoti tokį automobilį. Kadaise buvęs populiarus automobilis, dabar miestų gatvėse trauktų visų žvilgsnį.
Nuotraukos - semkqa

Seni automobiliai turi kažką tokio, kas yra neapčiuopiama, bet miela širdžiai. Nors modernūs automobiliai turi daugiau privalumų, yra ekonomiškesni, kai kuriais atvejais patikimesni, bet juk didesnę šypseną sukeltų ne visiškai naujas automobilis, o pakankamai senas ir tinkamai prižiūrėtas automobilis ar ne?
Būtent apie tokį egzempliorių šiandien ir pakalbėsime. Prieš jūsų akis stovi šeštos kartos populiarus „Mitsubishi" modelis „Galant", kuris buvo gaminamas nuo 1987 iki 1993 metų. Kompaktiško dydžio automobilis yra laimėjęs Japonijos metų automobilio titulą 1987 metais, o per visą savo gyvenimo tarpą yra susirinkęs ne vieną prestižinį apdovanojimą, kuriuos įteikdavo prestižiniai žurnalai rašantys automobilių tema.

galant_11
Būtent šio egzemplioriaus gyvenimo istorija baigėsi ir tuo pačiu prasidėjo iš naujo 2010 metais. Pakankamai prasto stovio, vos važiuojantį ir judantį automobilį nusipirko vyrukas vardu Vova. Ieškodamas pirmojo savo automobilio, Vova žinojo, jog nori japoniško automobilio. Tai buvo pats svarbiausias kriterijus. Kadangi finansinė padėtis neleido ieškotis kažko egzotiško, Vova skelbimų portaluose pamatė už labai mažą sumą parduodamą „Mitsubishi Galant".
Atvykus apžiūrėti automobilio, Vova buvo truputėlį nustebęs. Surūdijęs, vos užsivedantis ir važiuojantis automobilis buvo kaip senas šuo, kurio norėjo atsikratyti šeimininkai. Tą pačią minutę Vovai šovė į galvą įsigyti šį seną karietą ir prikelti antram gyvenimui.

galant_02
Restauracija prasidėjo nuo automobilio kėbulo, kuris yra visų japoniškų automobilių Achilo kulnas. Norint tinkamai sutvarkyti kėbulą, teko padirbėti iš peties. Automobilis net gi buvo perdažytas du kartus.

galant_07
Sekantis žingsnis buvo automobilio važiuoklės tvarkymas. Vova teigia, jog net neatsimena kiek teko pakeisti komponentų, kurie buvo susidėvėję. Apie išleistą pinigų sumą taip pat neužsiminsime, nes ji gerokai viršija automobilio įsigijimo kainą.

galant_03
Sekantis žingsnis buvo pakeisti skardinius ratlankius, kurie atrodo ir skleidžia rūdžių liga. Vova per pažįstamus atrado beveik naują „BBS RX" ratlankių komplektą, kuris atrodo buvo sukurtas specialiai šiam „Galant" modeliui.
Visi šie darbai ir minimalūs patobulinimai užtruko daugiau kaip 1,5 metų, tačiau tai dar ne viskas, nes Vova visai neseniai sumontavo daugybę „K-Sport" firmos pakabos komponentų, kurie ne tik sumažino automobilio prošvaisą, bet ir pagerino „Galant" valdymo savybes. Dabar automobilis valdosi taip kaip ir turėtų valdyti „Mitsubishi" markės automobiliai.

galant_01
Nors tai ir nėra pats įdomiausias, įspūdingiausias ir gražiausias projektas turintis beprotišką kiekį modifikacijų, tačiau turime užkabinti šiam žmogui medalį už kantrybę ir pasiryžimą restauruoti tokį automobilį. Kadaise buvęs populiarus automobilis, dabar miestų gatvėse trauktų visų žvilgsnį.
Nuotraukos - semkqa

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų