Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiandien jums pristatėme pakankamai seną, tačiau mielą akiai, penktos serijos „BMW". Įsitikinome, jog paprastumas gali būti puiki išeitis, jeigu trokštate kažkaip patobulinti savo automobilį.
Kitoks automobilio tobulinimas turėtų tikti tiems žmonėms, kurie nori išsiskirti. Šiais laikais, kai žmonės savo fantaziją išreiškia ant automobilio, o plieninių žirgų tobulinimo stilių yra daugiau negu mokančių dainuoti pop grupių Lietuvoje, paprastai ir stilingai papuošti bei patobulinti savo automobilį yra viena patraukliausių minčių.
„Su protu", - tokia pagrindinė mintis buvo modifikuojant ir tobulinant šiuos du „Civic" modelius, kuriuos išvysite žemiau.
Susipažinkite su Ivanu ir Migueliu, kurie daugiausiai dėmesio skyrė estetinei automobilio pusei.
Pradėkime nuo Ivano, trejų durų hečbeko. Turbūt reikėtų pradėti nuo pačio pastebimiausio dalyko - lengvo lydinio ratlankių.
Ivanas net negalvodamas įsigijo „Work Equip 01" lengvo lydinio ratlankius, kurie yra vos 15 colių dydžio. Šiais laikais, kai daugeliui svarbiausia dydis, toks pasirinkimas yra šiek tiek netradicinis.
Taip pat į akis krenta „Peacock" vardą turinti spalva. Ivanas teigia, jog nuotraukos neperteikia tikrosios kėbulo spalvos. Automobilį reikia pamatyti gyvai.
Po naujai įsigytų batų ir kėbulo spalvos, atėjo laikas keisti išmetimo sistemą, nusidėvėjusias kėbulo detales bei tobulinti automobilio širdį.
Šiuo metu po variklio kapotu slepiasi „B16A2" motoras su truputėlį modifikuota galva ir išmetimo sistema. Taip pat automobilis gavo „EK" firmos slenksčius, „EG6" priekinius žibintus ir moldingus, „DC5R" sėdynes. Viskas.
Ivanas teigia, jog automobilį tobulino iki tam tikros ribos. Dropas, graži spalva ir gražūs ratai dar ne viskas. Reikia kelių smulkmenų, kurios automobilį iš dalies transformuotų, bet ir tuo pačiu išlaikytų modelio originalumo.
Pasukus galvą truputėlį į šoną, galima išvysti ryškiai raudonos spalvos „Civic", kuris pasak Ivano priverstų pašokti iš kėdės ne vieną. Susipažinkite su Miguelio patobulintu „Civic" kupė.
Miguelis šį „Cveką" turi daugiau negu du metus, tačiau tik neseniai automobilis pasiekė stadiją, kuria Miguelis gali džiaugtis ir didžiuotis.
Kaip ir Ivanas, Miguelis išsirinko „Work" firmos lengvo lydinio ratlankius. „W1 Work Meisters" vardą turintys ratlankiai yra 15 colių dydžio. Tokio pat dydžio, kaip ir Ivano „Civic".
Be pakankamai prigludusio prie žemės kėbulo, Miguelio raudonos spalvos automobilis didelių pakeitimų neturi. Po kapotu slepiasi standartinis „Honda" motoras, kuris ateityje greičiausiai bus pakeistas į ką nors egzotiškesnio, galingesnio ir tinkamesnio.
Miguelis teigia, jog draugai ragino sumontuoti orinę pakabą, įsidėti odinį saloną, sumontuoti geresnę garso aparatūrą. Tačiau raudono „Civic" šeimininkas jiems visiems norėjo parodyti vidurinį pirštą, nes beprotiškas investavimas į seną automobilį yra nereikalingas.
Miguelis pataria, jog norint išskirti iš minios, nereikia turėti brangiausių ratlankių, garsiausios išmetimo sistemos ar brangiausio automobilio. Užtenka susikurti viziją ir ją perteikti asmeniniam automobiliui.
Už nuotraukas ir įrašo pasiūlymą dėkojame - ThatxSteez ir mūsų skaitytojui ;)
Šiandien jums pristatėme pakankamai seną, tačiau mielą akiai, penktos serijos „BMW". Įsitikinome, jog paprastumas gali būti puiki išeitis, jeigu trokštate kažkaip patobulinti savo automobilį.
Kitoks automobilio tobulinimas turėtų tikti tiems žmonėms, kurie nori išsiskirti. Šiais laikais, kai žmonės savo fantaziją išreiškia ant automobilio, o plieninių žirgų tobulinimo stilių yra daugiau negu mokančių dainuoti pop grupių Lietuvoje, paprastai ir stilingai papuošti bei patobulinti savo automobilį yra viena patraukliausių minčių.
„Su protu", - tokia pagrindinė mintis buvo modifikuojant ir tobulinant šiuos du „Civic" modelius, kuriuos išvysite žemiau.
Susipažinkite su Ivanu ir Migueliu, kurie daugiausiai dėmesio skyrė estetinei automobilio pusei.
Pradėkime nuo Ivano, trejų durų hečbeko. Turbūt reikėtų pradėti nuo pačio pastebimiausio dalyko - lengvo lydinio ratlankių.
Ivanas net negalvodamas įsigijo „Work Equip 01" lengvo lydinio ratlankius, kurie yra vos 15 colių dydžio. Šiais laikais, kai daugeliui svarbiausia dydis, toks pasirinkimas yra šiek tiek netradicinis.
Taip pat į akis krenta „Peacock" vardą turinti spalva. Ivanas teigia, jog nuotraukos neperteikia tikrosios kėbulo spalvos. Automobilį reikia pamatyti gyvai.
Po naujai įsigytų batų ir kėbulo spalvos, atėjo laikas keisti išmetimo sistemą, nusidėvėjusias kėbulo detales bei tobulinti automobilio širdį.
Šiuo metu po variklio kapotu slepiasi „B16A2" motoras su truputėlį modifikuota galva ir išmetimo sistema. Taip pat automobilis gavo „EK" firmos slenksčius, „EG6" priekinius žibintus ir moldingus, „DC5R" sėdynes. Viskas.
Ivanas teigia, jog automobilį tobulino iki tam tikros ribos. Dropas, graži spalva ir gražūs ratai dar ne viskas. Reikia kelių smulkmenų, kurios automobilį iš dalies transformuotų, bet ir tuo pačiu išlaikytų modelio originalumo.
Pasukus galvą truputėlį į šoną, galima išvysti ryškiai raudonos spalvos „Civic", kuris pasak Ivano priverstų pašokti iš kėdės ne vieną. Susipažinkite su Miguelio patobulintu „Civic" kupė.
Miguelis šį „Cveką" turi daugiau negu du metus, tačiau tik neseniai automobilis pasiekė stadiją, kuria Miguelis gali džiaugtis ir didžiuotis.
Kaip ir Ivanas, Miguelis išsirinko „Work" firmos lengvo lydinio ratlankius. „W1 Work Meisters" vardą turintys ratlankiai yra 15 colių dydžio. Tokio pat dydžio, kaip ir Ivano „Civic".
Be pakankamai prigludusio prie žemės kėbulo, Miguelio raudonos spalvos automobilis didelių pakeitimų neturi. Po kapotu slepiasi standartinis „Honda" motoras, kuris ateityje greičiausiai bus pakeistas į ką nors egzotiškesnio, galingesnio ir tinkamesnio.
Miguelis teigia, jog draugai ragino sumontuoti orinę pakabą, įsidėti odinį saloną, sumontuoti geresnę garso aparatūrą. Tačiau raudono „Civic" šeimininkas jiems visiems norėjo parodyti vidurinį pirštą, nes beprotiškas investavimas į seną automobilį yra nereikalingas.
Miguelis pataria, jog norint išskirti iš minios, nereikia turėti brangiausių ratlankių, garsiausios išmetimo sistemos ar brangiausio automobilio. Užtenka susikurti viziją ir ją perteikti asmeniniam automobiliui.
Už nuotraukas ir įrašo pasiūlymą dėkojame - ThatxSteez ir mūsų skaitytojui ;)