• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais metais Europos ir pasaulio čempionatuose debiutavo dvi pasaulinės kartingų klasės – „OK“ ir „OK-Junior“. Įdomu tai, kad nuo šių metų, neatsiliekant nuo Europos ir pasaulio, tokią techniką bus galima naudoti ir Lietuvos kartingo čempionate. Beje, pirmas lietuvis išbandęs „OK-Junior“ klasės techniką – lenktynininkas Justas Jonušis.
„Tai buvo berods dar praėjusiais metais, lapkričio mėnesį. Mes gana artimai bendraujame su „TM“ gamintoju, tad Justui pavyko sudalyvauti „OK-Junior“ kartingo testuose. Jis buvo vienas pirmųjų „pačiupinėjusių“ naujos klasės techniką.“ – sako keturiolikmečio lenktynininko tėvas ir treneris, žinomas lenktynininkas Darius Jonušis.
Justas Jonušis prie „OK-Junior“ vairo šiuo metu lenktyniauja WSK „Super Masters Series“ čempionate, pirmas šios serijos lenktynių etapas vyko praėjusį savaitgalį Italijos Castelleto „7Laghi“ lenktynių trasoje. Kitas etapas sportininko laukia kovo 17-20 dienomis taip pat Italijoje, „Sarno“ trasoje prie Neapolio. Tad šiuo metu lietuviai jau yra neblogai susipažinę su pasaulio lenktynių trasose debiutuojančia technika.

Šiais metais Europos ir pasaulio čempionatuose debiutavo dvi pasaulinės kartingų klasės – „OK“ ir „OK-Junior“. Įdomu tai, kad nuo šių metų, neatsiliekant nuo Europos ir pasaulio, tokią techniką bus galima naudoti ir Lietuvos kartingo čempionate. Beje, pirmas lietuvis išbandęs „OK-Junior“ klasės techniką – lenktynininkas Justas Jonušis.
„Tai buvo berods dar praėjusiais metais, lapkričio mėnesį. Mes gana artimai bendraujame su „TM“ gamintoju, tad Justui pavyko sudalyvauti „OK-Junior“ kartingo testuose. Jis buvo vienas pirmųjų „pačiupinėjusių“ naujos klasės techniką.“ – sako keturiolikmečio lenktynininko tėvas ir treneris, žinomas lenktynininkas Darius Jonušis.
Justas Jonušis prie „OK-Junior“ vairo šiuo metu lenktyniauja WSK „Super Masters Series“ čempionate, pirmas šios serijos lenktynių etapas vyko praėjusį savaitgalį Italijos Castelleto „7Laghi“ lenktynių trasoje. Kitas etapas sportininko laukia kovo 17-20 dienomis taip pat Italijoje, „Sarno“ trasoje prie Neapolio. Tad šiuo metu lietuviai jau yra neblogai susipažinę su pasaulio lenktynių trasose debiutuojančia technika.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Justas Wsk Castelletto 06-03-2016-7


„Visų pirma daug pasako pats „OK“ ir OK Junior“ klasių pavadinimas. „OK“ – tai Original karting (autentiškas, tikras kartingas – vert.) santrumpa. Tai greita, technologiška technika, tačiau joje galima pastebėti nemažai grįžimo prie ištakų ženklų. Visų pirma čia nėra starterio, kartingą reikia užsistumti. Klasės kūrėjai patraukė sankabą, tad mažiau vietų liko galimoms manipuliacijoms. Išsimetė visa elektra, aptarnavimas dabar bus gerokai paprastesnis. Štai kad ir variklis. Vandens siurblys dabar stovi išorėje, ant ašies. Paprastesni karbiuratoriai, ten dabar reguliavimams yra tik du varžtai – „viršūnės“ ir „apačios“. Taigi, bus mažiau galvos skausmų, visa tai reiškia daug paprastesnį aptarnavimą ir remontą.  Per metus visi motoristai ištobulins savo motorus, jie bus labai panašūs.“ – pastebėjimais dalinosi Darius Jonušis.
Priminsime, ankstesniais sezonais Lietuvos čempionate buvo tik vienos pasaulinės klasės technika – galingieji „KZ2“ kartingai. Na o dabar LKF Lietuvos kartingo čempionate, be minėtos „KZ2“ klasės bus galima naudoti irpasaulinės „OK Junior“ ir „OK“ klasės techniką.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų