• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

AB „Audimas“ pradeda prekių ženklo, koncepcijos bei pardavimų vietų atnaujinimą. Spalio 4 d. Vilniuje atidarytos pirmos naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės, įprasminančios atsinaujinimo ir plėtros pradžią. Į pokyčius 2013 m. – 2014 m. planuojama investuoti apie 4 mln. litų.

AB „Audimas“ pradeda prekių ženklo, koncepcijos bei pardavimų vietų atnaujinimą. Spalio 4 d. Vilniuje atidarytos pirmos naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės, įprasminančios atsinaujinimo ir plėtros pradžią. Į pokyčius 2013 m. – 2014 m. planuojama investuoti apie 4 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per dvejus metus bus atidarytos 4 visiškai naujos, ir atnaujintos 4 „Audimo“ parduotuvės. Šiuo metu veikia 22 „Audimo“ mažmenos parduotuvės, tarp kurių – 13 nuosavų ir 9 frančizės, iš viso 2664 kv. m. prekybinio ploto. „Ieškoti naujų perspektyvų sukurti vietinėje ir tarptautinėje rinkoje patrauklų bei konkurencingą prekių ženklą paskatino per daugelį veiklos metų sukaupta patirtis, nuosekli prekių ženklo plėtra, eksporto užmojai ir rinkų analizė, – sako AB „Audimas“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. – Nauja koncepcija apims sprendimus, kokia bus prekių ženklo filosofija, kolekcija, prekybos aplinka ir komunikacija. Su prekių ženklu susijusius pokyčius vykdysime nuosaikiai ir planingai – visas procesas truks kelerius metus.“

REKLAMA

Pasak Rimvydo Povilaičio, nauja koncepcija plėtojama išnaudojant turimą gamybos ir mažmenos tinklo potencialą. „Audimo“ prekių ženklas bus praturtintas naujomis tekstilės ir aprangos rinkų vystymosi tendencijomis bei perspektyvomis. Bus siekiama išryškinti vartotojams svarbią naudą – patogumą, naudojant natūralių bei funkcinių medžiagų derinius tiek kolekcijose, tiek ir prekybinėje aplinkoje.

REKLAMA
REKLAMA

Mažmenos prekybinės erdvės koncpeciją „Audimui“ kūrė partnerinės ispanų kompanijos „LIN DIU“ ir „Tribeka estudio“, kurios daugiau nei 15 metų specializuojasi mažmenos koncepcijų kūrime ir priežiūroje, yra atidariusios daugiau nei 100 parduotuvių visame pasaulyje.

„Kuriant aplinką mados prekių ženklui svarbu, kad prekybinė erdvė ir kolekcija, kuria joje bus prekiaujama, perteiktų tą pačią dvasią. Minimalizmas, natūralumo junginys su techniškumu, spalvos integracija – tokios buvo mūsų pagrindinės užduotys „Audimo“ prekybinės aplinkos interjero charakteriui. Aplinka čia turi būti elegantiška, stilinga, moderni, inovatyvi, natūrali“, – pasakoja Rimvydas Povilaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak Rimvydo Povilaičio, naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvių kūrybinė idėja – loftas su vaizdu – joje dera namų ir veiksmo zonos. „Audimas“ skatins žmones aktyviai keliauti ir harmoningai judėti, kad kiekviena diena taptų įdomia gyvenimo kelione, kuri kuria harmoniją bei leidžia atrasti laimę.

REKLAMA

Atidarius naujos koncepcijos parduotuves PPC „Ozas“ ir PPC „Akropolis“, tolimesniuose „Audimo“ planuose – kitų metų vasarą startuos naujos koncepcijos kolekcijos komunikacija, rugpjūčio mėnesį bus pateikta naujos koncepcijos 2014 m. rudens – žiemos kolekcija, taip pat numatoma atnaujinti elektroninę parduotuvę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų