Priklausomai nuo važiavimo režimo ir kitų parametrų, patobulinta „Porsche Traction Management“ sistema į priekinius ratus galės siųsti iki net 500 Nm sukimo momento.
Bene įspūdingiausias „911 Turbo S“ parametras – akceleracija. Iki 100 km/val. naujoji „911“ versija įsibėgės per 2,7 sekundės (0,2 sekundės greičiau) ir pasieks maksimalų 330 km/val. greitį. Iki 200 km/val. automobilis įsibėgės per 8,9 sekundės, o tai visa sekunde greičiau negu 991 kartos „Turbo S“ versija.
„Porsche“ inžinieriai siekdami užtikrinti dar geresnę akceleraciją, atliko ekstensyvius pakeitimus aušinimo sistemoje, kurie padėtų palaikyti optimalią variklio bei turbinos temperatūrą. Ypač, kai dvi turbinos tapo gerokai didesnės.
Kaip ir standartinėse „Carrera“ modelių versijose, taip ir „Turbo S“ modifikacijoje išvysime dviejų skirtingų išmatavimų padangas. Priekinių ratų skersmuo sieks 20 colių, o galinių – 21 colio. Tuo tarpu priekinė padanga bus 255 milimetrų pločio ir 35 milimetrų aukščio. Galinė – 315 milimetrų pločio ir 30 milimetrų aukščio.
Kaip ir priklauso „Turbo“ vardu pavadintam modeliui, jis nuo standartinės „Carrera“ skiriasi 42 milimetrais platesne tarpvėže priekyje ir 10 milimetrų platesne tarpvėže gale. „Turbo S“ taip pat iškart gaus stabdžių diskus pagamintus iš anglies-keramikos.
Bent jau Vokietijoje „Porsche 911 Turbo S“ kupė kainuos nuo 216 tūkst. eurų. Tuo tarpu versija su nuleidžiamu stogu kainuos nuo 229 tūkst. eurų.