Dėka modernių technologijų ir mažai sveriančių medžiagų, naujoji platforma leis sumažinti automobilių svorį. Pasak kompanijos atstovų, naujoji platforma „Peugeot 308“ leido numesti 140 kilogramų. Mažesnis svoris leis ne tik pagerinti valdymo savybes, bet ir kuro sąnaudas, kurios šiais laikais yra labai svarbios.
Prancūziška elegancija spinduliuojantis automobilis galės pasigirti ne tik mažesniu svoriu, bet ir vienu didžiausiu bagažinės tūriu. Mūsų žiniomis, naujasis „Peugeot 308“ turės net 470 litrų dydžio bagažinę. Tai vienas geriausių rodiklių klasėje.
Naujasis „Peugeot 308“ bus siūlomas su trimis varikliais ir keturiomis jų modifikacijomis. Benzininių variklių gamą sudarys 1.2 ir 1.6 litro agregatai, kurių galia svyruos nuo 82 iki 155 arklio galių. Dyzelinių variklių galia svyruos nuo 92 iki 115 arklio galių.
Taip pat turėtume sulaukti ir sportiškos „Peugeot 308 GTI“ modifikacijos, kuri bus varoma 1.6 litro agregatu, kuris išvystys 260 arklio galių. Tą patvirtina šiandien pristatytas „308 R“ konceptas.
Rugsėjo mėnesį Lietuvoje debiutuosiantis modelis kainuos nuo maždaug 55.000 litų.