Po itin šauniai atrodančia išvaizda slypės laiko „PSA“ inžinierių produktai: modulinė „CMP“ vardu pavadinta platforma ant kurios „Opel“ inžinieriai lipdo naujutėlę „Opel Corsa“.
Naujosios platformos dėka „Peugeot 208“ galės bus komplektuojamas ne tik su benzinu ar dyzelinu varomomis jėgainėmis. „208“ taip bus komplektuojamas su hibridine pavara. Vėliau netgi pasirodys pilnavertė elektromobilio versija bei sportiška „208 GTi“ versija.
Automobilio viduje galime tikėtis „Peugeot 3008“ ir „508“ modeliuose matytas interjero detales: mažą vairą, aukštai iškeltą prietaisų skydelį bei stebėtinai kokybiškas apdailos medžiagas, kurios priverčia sunerimti aukštesnės klasės automobilių konstruktorius.
Jeigu „Peugeot“ su naujos kartos „208“ pademonstruos tokį patį šuolį, kai gamintojas perėjo nuo storo, sunkaus ir nelabai vykusio „207“ į pirmos kartos „208“, galime tikėtis, jog turėsime labai įdomią alternatyvą „Seat Ibiza“ ar „Volkswagen Polo“.