Vos automobiliui išvažiavus iš miesto, automatiškai įsijungia tolimųjų šviesų žibintai – jie ir lieka įjungti. Todėl, kaip patvirtina Darmstadto technikos universiteto ir Europos iniciatyvos „LightSightSafety“ atlikto tyrimo duomenys, ženkliai padidėja saugumas. Tyrimo rezultatai rodo, kad važiuojant 80 km per valandą greičiu, vairuotojai kelkraštyje esančius objektus pastebi likus 30-40 metrų didesniam atstumui palyginti su įprastinėmis halogeninėmis ar trumpųjų šviesų ksenono lempomis. Vadinasi, vairuotojas turi pusantros sekundės daugiau laiko sureaguoti, kai, pavyzdžiui į kelią staiga išbėga gyvūnas.
Tai naudinga ne tik „Astra“ vairuotojams – jie ne tik patys mėgaujasi puikiomis apšvietimo ir matomumo sąlygomis, bet ir neakina kitų eismo dalyvių. Kai kamera aptinka šviesos šaltinius, sklindančius iš priešinga eismo juosta besiartinančių ar priešais važiuojančių transporto priemonių, atitinkamą zoną apšviečiantys šviesos diodai išsijungia, o aplink transporto priemones esantis plotas tiesiog „iškerpamas“. Likusi kelio dalis ir jo aplinka lieka ryškiai apšviesti. Tokio tikslumo ir gebėjimo prisitaikyti LED matricos žibintai apšvietimo technologiją kilsteli į aukštesnį lygį.
„Opel“ žibintų inžinieriai išmaniąją „full-LED“ sistemą ne tik pavertė labiau finansiškai prieinama, bet ir kilstelėjo ją į naują išmanumo lygį. Kadangi ne visi „Astra“ pirkėjai rinksis komplektaciją su integruota navigacijos sistema, apšvietimo sistema privalo gebėti savarankiškai atpažinti, ar transporto priemonė yra, pavyzdžiui, miesto zonoje, ar magistralėje. „Astra“ įrengta sistema „IntelliLux“ – pirmoji matricos žibintų sistema, kuri buvo nuolat tobulinama serijinės gamybos automobilyje, nesusiejus jos su navigacijos sistema. Be daugelio automatinių artimųjų ir tolimųjų šviesų kombinacijų, šviesos diodų lempos „IntelliLux“ gali būti naudojamos specialiu magistralės režimu, kuris padeda užtikrinti dar didesnį saugumą nakties metu. O dėl specialios pasveikinimo apšvietimo funkcijos įlipti į „Astra“ tamsoje tapo dar patogiau.
Ryškesnės, ilgaamžiškesnės, efektyvesnės: trejopas LED žibintų „Opel IntelliLux“ pranašumas
Itin našūs LED matricos žibintai užtikrina didesnį saugumą ir komfortą. Sistema ne tik ryškiau apšviečia aplinką nei įprastos apšvietimo sistemos, bet ir yra žymiai ilgaamžiškesnė palyginti su halogeniniais ar ksenono priekiniais žibintais. Dar vienas jų pranašumas tas, kad priekinio žibinto nebereikia valdyti mechaniniais judesiais – pavieniai LED segmentai įsijungia ir išsijungia pagal esamas važiavimo sąlygas. Todėl pailgėja tarnavimo laikas, kuris ženkliai pranoksta automobilio gyvavimo trukmę.
Paskutinis, bet ne ką mažiau svarbus dalykas – naująja apšvietimo sistema itin džiaugiasi ir dizaineriai. Iki šiol priekinių žibintų gaubtų dydis daugiausiai priklausydavo nuo brangiausios technikos, kurią jie saugo, tačiau dabar matomą priekinio žibinto dalį lemia bazinė lempa. Dėl matricos lempoje naudojamų mažų šviesos diodų ateityje bus galima projektuoti smulkesnius, grakštesnius žibintus, o daug vietos užimantys mechaniniai, sudėtingi valdymo blokai ir optiškai pernelyg dideli gaubtai technologiniu požiūriu bus laikomi pasenusiais.